ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

26 Σεπ 2009

Ο Θεός μιλά στον άνθρωπο

Σου μιλώ. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μίλησα όταν γεννήθηκες. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μίλησα στην πρώτη σου ματιά. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μίλησα με την πρώτη σου λέξη. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μίλησα με την πρώτη σου σκέψη. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μίλησα με την πρώτη σου αγάπη. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μίλησα με το πρώτο σου τραγούδι. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από το γρασίδι των λιβαδιών. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από τα δέντρα των δασών. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από τις κοιλάδες και τους λόφους. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από τα Ιερά Βουνά. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από την βροχή και το χιόνι. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από τα κύματα της θάλασσας. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από την δροσιά του πρωινού. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από την ειρήνη του σούρουπου. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από το μεγαλείο του ήλιου. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από τα λαμπερά αστέρια. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από την θύελλα και τα νέφη. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από τον κεραυνό και την αστραπή. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ μέσα από το μυστηριώδες ουράνιο τόξο. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Θα σου μιλώ όταν είσαι μόνος. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Θα σου μιλώ μέσα από την Σοφία των Αιώνων. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Θα σου μιλώ στο τέλος του χρόνου. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Θα σου μιλώ όταν θα έχεις δει τους αγγέλους μου. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Θα σου μιλώ σε όλη την Αιωνιότητα. Μείνε ήρεμος τώρα. Είμαι ο Θεός.

Σου μιλώ.

Μείνε ήρεμος τώρα.

ΕΙΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ.

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: