ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

27 Ιουν 2010

"Ο Πατέρας έρχεται!"

Δάφνη, 24.6.2010, του αγ. Ιωάννη
Είμαστε μπροστά σε μια τρομακτική εμπειρία που θα ζήσουμε όλοι! Ένα γεγονός μεγάλης ισχύος θα λάβει χώρα και θα σας συγκλονίσει καθέναν χωριστά! Με την δύναμη του Φωτός, ριπή Δύναμης όπου σας βρει θα σας κρίνει, και θα σας αναβαθμίσει. Θα είναι τόσο ισχυρή, όσο εκατό διδασκαλίες για θαύματα! Είμαστε κοντά στο σημείο υψηλής εμφάνισης του Θεού! Εδώ και οκτώ μήνες ο Ραφαήλ μας είπε ότι ο Πατέρας έρχεται! Θα ενισχύσει τους ευλογημένους και θα αγνοήσει τους υποκριτές και τους δόλιους! Θα ζήσετε την παρουσία του Ζώντος Θεού! Ως πύρινη γλώσσα θα ευλογήσει όσους είναι καθαροί! Να έχετε χαρά! Γιατί έρχονται κραδασμικές δυνάμεις μεγάλης ισχύος! Έρχεται παλιρροϊκό κύμα Θεού ασσύλληπτο! Όσοι το χάσουν τώρα, θα το χάσουν για πάντα! Επικαλεστήκαμε τον Θεό. ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΕΡΧΕΤΑΙ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ! Μόνο στα παιδιά χαρίζεται ο Θεός! Να μας βρει στο παιγνίδι! Θα μας καλέσει με το όνομα μας! Αυτό που θα έρθει, θα απαντήσει κάθε ερώτηση! Καθαρίστε τις καρδιές σας! Ή ΤΏΡΑ Ή ΠΟΤΈ! Τους άλλους θα τους προσπεράσει! Εγώ είμαι ο Απεσταλμένος: ήρθα να σας πω ότι ΤΩΡΑ είναι η ώρα! Καλώς ήρθατε στην χώρα του Πατέρα μου! Έρχεται! Για να κατοικήσει μέσα μας! Όχι με τις δυνάμεις του νου! Απευθείας! Έρχεται για να μείνει! Δεν μπορεί να είμαι εδώ και να μην με ακολουθήσει εκείνος που με έστειλε! Είμαι εδώ και έδωσα αγάπη σε όλους! Ποτέ κακία δεν νίκησε άγγελο! Έρχεται για τους φίλους μου! Είναι η πιο μεγαλειώδης στιγμή της ζωής σας! Ο Θεός αποκαλύπτεται με δύο τρόπους: οικουμενικά και προσωπικά. Θέλει να σας γνωρίσει ως προσωπικός Θεός της ψυχής σας! Μέχρι τώρα τον γνωρίζατε ως Πνεύμα, μέσα από την Δημιουργία. Γνωρίσατε τον Υιό. Τώρα θα γνωρίσετε τον Πατέρα! Τώρα θα εμφανιστεί! Ο Υιός ήρθε! Νά’ τος! Κατοικεί μέσα σε Αυτό που ΕΙΜΑΙ! Και οι αρχάγγελοι είναι παρόντες! Θα σας αγγίξει ως Λάμψη, Ήχος! ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΩΝ Ο ΗΝ ΚΑΙ Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ! Η ζωή σας θα πληρωθεί δια παντός! Μόνον ο Θεός μπορεί να σας κάνει άξιους! Είναι αυτό που αιώνες τώρα αναζητά η ανθρωπότητα! Αν αγαπούσατε τον Χριστό, θα αγαπούσατε κι εμένα! Εσείς κάνετε παρέα τον Σατανά, τον μεγάλο αδελφό! Αυτός στην ιδέα του καλού, σας προσθέτει τον τρόμο του κακού! Ενώ ο Θεός είναι μόνο χαρά! Έρχεται ο Πατέρας μου για να κατοικήσει μέσα σας! Είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία που δόθηκε στους αιώνες! Να ζήσετε αυτόν που η ψυχή σας εξόρισε και μετά αναζήτησε! ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΗΚΑΝ! Έρχεται ο Δημιουργός και Πατέρας σας, και Πατέρας του αποστάτη Εωσφόρου! Έρχεται η χαρά και η δύναμή σας! Αν διερωτάστε αν σας λέγω την αλήθεια, κοιτάξτε! Με ακολουθούν τα σημεία! Εκ των καρπών το δέντρο!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: