ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

15 Αυγ 2010

Είμαστε ένα βήμα πριν από μια μεγάλη εμπειρία

«Είμαστε ένα βήμα πριν από μια μεγάλη εμπειρία που θα ζήσουμε όλοι! Έρχεται ένα γεγονός μεγάλης ισχύος! Πρόκειται για πανίσχυρη ριπή Δύναμης η οποία όπου σε βρει θα σε κρίνει! Εκεί που θα σε κρίνει εκεί και θα σε αναβαθμίσει! Είμαστε πολύ κοντά στο σημείο της υψηλής εμφάνισης του Θεού μέσα στον καθένα. Ο Ραφαήλ με ειδοποίησε εδώ και οκτώ μήνες ότι έρχεται! Θα αγνοήσει όμως τους υποκριτές και τους δόλιους. Αν δείτε φωτάκια που πετούν, μη νομίσετε ότι τρελαθήκατε! Αυτό θα κρατήσει ένα με ενάμισι λεπτό. Θα είναι η ζωντανή Παρουσία του Ζώντος Θεού! Ως πύρινη φλόγα θα ευλογήσει αυτούς που θα βρει καθαρούς στην καρδιά! Δεν χρειάζεται κάποιος να φύγει, για να κατέλθουν οι πύρινες γλώσσες. Θα κατέλθουν σε όλους! Μην απομακρύνεστε! Γιατί οι δεσμοί της σχέσης νου-ψυχής πρέπει να είναι αρμονικοί. Οι κραδασμικές δυνάμεις θα είναι πάρα πολύ υψηλές. Και χαρούμενες! Να έχετε χαρά! Έρχεται παλιρροϊκό κύμα Θεού! Τεράστιο. Ασύλληπτο! Θα φέρει υγεία! Χαρά! Όσοι το χάσουν τώρα, θα το χάσουν για πάντα σε όλες τις ζώνες και τα σύμπαντα. Είπαμε ότι είμαστε έτοιμοι! Είμαστε Αυτό που έρχεται! Έρχεται τσουνάμι Θεού. Φύγαμε από τις μεγάλες θεωρίες! Παίζουμε! Να μας βρει ο Θεός και να μας κρίνει πάνω στο παιγνίδι! Τον Θεό δεν έχει κανείς δικαίωμα να Τον φωνάζει εκτός από τα παιδιά του. Αν είστε παιδιά και παίζουμε μαζί στον Κήπο του Θεού, δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα! Διότι τον καθέναν θα μας φωνάξει με το όνομά του, και θα μας χαρίσει την ευλογία του! Σε κάθε περίπτωση ΕΡΧΕΤΑΙ! Κάντε καλό κουμάντο και καθαρίστε τον εαυτό σας! Είναι κρίμα να περάσει ο Θεός και να μην τον δεις! Ή τώρα ή ποτέ! Εγώ είμαι ο Απεσταλμένος! Και ήρθα να πω ότι το ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ! Καλωσήρθατε λοιπόν στο χώρο του Πατέρα μου! Έρχεται! Σας το λέω ανοικτά! Σας το λέω: Έρχεται ο Πατέρας! Έρχεται για να κατοικήσει μέσα μας! Έρχεται απ’ ευθείας! Έρχεται για να μείνει! Καμιά αρνητική σκέψη ή πρόβλημα δεν θα υπάρχει μετά. Δεν μπορεί να είμαι εδώ, και να μη με ακολουθήσει εκείνος που με έστειλε! Γιατί τότε δεν θα με είχε στείλει κανείς! Εγώ είμαι εδώ και σας αγάπησα όλους! Ο Πατέρας μου με ακολουθεί! Γιατί ο Πατέρας και εγώ είμαστε ένα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: