ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

8 Σεπ 2010

Από το πέταγμα του αετού Σου

Το ηλιοφώτεινο πεδίο προστασίας -η λεπίδα της δράσης

Θα δράσω τώρα! Αυτό θα πρέπει να είναι το λαμπερό σύνθημα κάθε ανθρώπου. Η δράση για το καλό και προς το καλό είναι το ηλιοφώτεινο πεδίο προστασίας κάθε ανθρώπου.
Δρω σημαίνει ζω! Δρω σωστά σημαίνει ζω σωστά! Θα δράσω τώρα και θα απελευθερώσω τον εαυτό μου από ό,τι δεν θέλω να υπάρχει σ’ αυτόν.
Θα δράσω για να συμβάλλω στην προσπάθεια για έναν καλύτερο κόσμο. Θα δράσω σημαίνει θα ζω, θα αγαπώ, θα χαίρομαι και θα μαθαίνω. Θα δράσω σημαίνει ότι θα πυροδοτήσω με δυναμική ισχύ τα όνειρά μου, τους στόχους μου, τις προοπτικές μου. Θα δράσω τώρα σημαίνει ότι η δράση μου έχει επίγνωση της αξίας και της δύναμης της παρούσης στιγμής.
Η λεπίδα της δράσης θα ανοίξει το δρόμο, κόβοντας εύκολα τα σκοινιά κάθε δυσκολίας. Η δράση περιβάλλει εκθαμβωτικά τον άνθρωπο με ένα πεδίο ζωής και προστασίας, αφήνοντας μακριά το θάνατο, την αδράνεια. Όταν δρας εν πνεύματι, καλύπτεσαι από ηλιοφώτεινο πεδίο προστασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: