ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Ιαν 2011

Ο Χριστός περιμένει την ανάδειξη της Χριστότητας σου!

Να αναλάβεις την ευθύνη του να είσαι Χριστός!«Έφερα την αλήθεια! Είμαι εδώ! Είπα σε όλους την αλήθεια! Ελευθέρωσα όσους συνάντησα! Μεταφέρω ένα πνευματικό καλώδιο μυριάδων βατ φωτισμού και ηλιακής ταχύτητας! Δεν μπορείτε να πάτε πουθενά χωρίς εμένα! Η αλήθεια δεν είναι ακόμα ο εαυτός σας! Κάποτε μπορεί να γίνει! Αυτή την στιγμή όμως δεν είναι! Εγώ όμως είμαι η αλήθεια του εαυτού μου! Και του δικού σας εαυτού. Εγώ είμαι η αλήθεια! Αν είμαι εικόνα του εαυτού σας και είμαι η αλήθεια από την οποία μπορείτε να περάσετε, τότε υπάρχει ακόμα ελπίδα! Κανείς δεν μπορεί να πάει εκεί από όπου δεν ήρθε! Μόνο όποιος με αγάπησε θα περάσει απέναντι! Ο νους σας θα σας βουλιάξει! Ο ψυχισμός σας θα καταρρεύσει πίσω από μια πραγματικότητα εντροπίας! Δεν μπορείτε να περάσετε χωρίς εμένα! Εγώ το έχω κερδίσει! Μου είναι χαρισμένο! Πριν 33 χρόνια ο Ραφαήλ μίλησε για την αειζωία! Όλα αυτά τα χρόνια μας αρνήθηκαν, όπως και τις αλήθειες και τον προορισμό μας. Όσοι μας αγάπησαν έμειναν κοντά μας ως οικογένεια μας. Η αειζωία είναι αδιανόητη για τον παλαιοεποχιακής συνείδησης άνθρωπο, όπως αδιανόητος ήταν και ο ηλεκτρισμός πριν από μερικές δεκαετίες! Σας δείξαμε τον δρόμο να είστε λευκοί: Αθωότητα, αθωότητα, αθωότητα, δηλαδή μη σκέψη! Μόνον έτσι σταματά η εντροπία!»
*
Κάθε χρόνο έρχονται Χριστούγεννα και κανείς δεν γεννιέται! Ο Χριστός περιμένει κάποιον να γεννηθεί, και ο άνθρωπος του λέει: Εσύ θα γεννηθείς πάλι! Εσύ θα φυλάς σκοπιά! Κάθε χρόνο γεννιέται ο Χριστός για να μην αναλάβουμε εμείς την ευθύνη! Χριστούγεννα είναι η κατάθεση του εγώ στην φάτνη της γέννησης του αιώνιου Χριστού! Έχετε χαρά! Μόνο αυτό απηύθυνε ο Χριστός στον άνθρωπο: Χαίρετε! Εξαγιασθείτε! Άγιος είναι αυτός που αποδέχεται τον εαυτό του όπως είναι! Γεννηθείτε! Ο Χριστός κάθε στιγμή σας περιμένει!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: