ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

8 Ιουλ 2011

Ποιος δέχεται να τσαλακώσει την εικόνα του;

Ο Χριστός δέχτηκε να υποστεί τον απόλυτο εξευτελισμό: τον σταυρικό θάνατο! Γυμνός, μόνος, ακόμα και από τους μαθητές του, -εκτός από τον Ιωάννη, την Μαγδαληνή και την μητέρα του, όλοι είχαν κρυφτεί από τον φόβο των Ιουδαίων- σταυρώθηκε μπροστά σε ένα τυφλό, αλαλάζον πλήθος! Επί ξύλου ο εν ύδασι την γην κρεμάσας! Ο πλάστης -ώ της παραδοξότητας- αίρων την αμαρτία του κόσμου να σταυρώνεται από το πλάσμα του, ο κτίστης του παντός από το κτίσμα! Μυστήριο μέγα! Το άρρητο μυστήριο της αγάπης! Γιατί άραγε ο κόσμος δεν αλλάζει; Γιατί τόσοι προορισμένοι χάνουν τον δρόμο τους, τόσοι απεσταλμένοι εγκαταλείπουν την αποστολή τους; «Άφησε τα όλα και ακολούθησέ με!» είπε ο Χριστός. Κανένα όμως εγώ δεν δέχεται αυτό το «όλα»! Με δόσεις, με προϋποθέσεις, με όρους, ίσως! Ο Χριστός εντούτοις ζήτησε να τα αφήσεις ΟΛΑ! Ο πλούσιος τα πλούτη του, ο σοφός την σοφία του, ο άγιος την αγιότητά του! «Στο τέλος θα πετάξεις και την ασπίδα της αγάπης!» Γυμνό θα σταυρωθεί το εγώ! Ούτε καν μας ζητείται πλέον θυσία αίματος! Ουκ έστιν αριθμός οι μάρτυρες και οι άγιοι πίσω μας… Μας ζητείται όμως η απόλυτη ομολογία, δηλαδή άφεση! Να πετάξει το εγώ τις ασπίδες του! Τότε συμβαίνει ανατροπή! «Έχετε θάρρος! Εγώ νίκησα τον κόσμο!» μας είπε…
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: