ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Σεπ 2011

Από τον αρχάγγελο Ουριήλ

«Εργάζομαι και αντιπροσωπεύω την παγκόσμια καρδιά. Το να έχει κανείς καρδιά, σημαίνει να έχει απαράμιλλο θάρρος που κατά περίπτωση εκδηλώνεται με ηρωισμό που ίσως και να μην χρειάζεται. Απλώς είναι στην φύση σου. Εκπροσωπώ την εκδηλωμένη αγάπη, την αγάπη του Θεού που κατακαίει στο πέρασμά της, ζεσταίνει, υπηρετεί, είναι απόλυτη, δεν ενδιαφέρεται για τον εαυτό της, υπηρετεί το αρσενικό στοιχείο του Θεού, τον παγκόσμιο νου του. Είναι η εκδηλωμένη αγάπη όπως αυτή μεταφέρεται από τον Θεό στον άνθρωπο και στον κόσμο. Δεν έχω σκέψη, έχω εκδήλωση. Γνωρίζω και αγνοώ τα πάντα. Δεν έχω ούτε φύση, ούτε τρόπο, ούτε νοημοσύνη. Απλώς υπάρχω, καθαρή, ευγενική, άπειρη, πύρινη, λαμπερή δύναμη σε πυρ εκδηλωμένη. Δημιουργώ μονοπάτια εκεί που δεν φανταζόταν κανείς. Αδιαφορώ για τις τροπές των πραγμάτων. Αδιαφορώ για το αναμενόμενο. Αδιαφορώ για το τι πρέπει και τι όχι. Ένα μόνο πράγμα πρέπει: ο Θεός! Μπροστά σ’ αυτόν δεν υπολογίζω τίποτα. Δεν υπάρχει τίποτα! Δεν είμαι ανεξέλεγκτος, γιατί δεν υπάρχει κάτι στο οποίο πρέπει να ελεγχθώ. Η εμπιστοσύνη στον Πατέρα μου είναι αρκετή και μου χαρίζει απόλυτη ελευθερία. Όποιος με επικαλεσθεί, καλύτερα να το ξανασκεφτεί, αν δεν έχει αποφασίσει σε απόλυτο βάθος να αλλάξει. Γιατί πάντοτε θέλω να το δίνω όλο. Να σπάω τα όρια, να σαρώνω οτιδήποτε δεν είναι του θεούλη, και να δημιουργώ νέες καρδιές, νέες προοπτικές, νέα γίγνεσθαι. Πάντοτε το δίνω όλο, έτσι κι αλλιώς. Όλο, όσο μπορεί να αντέξει όποιος με επικαλεστεί, είτε ως αγάπη, είτε ως βοήθεια ψυχική, είτε ως δύναμη αντοχής, είτε ως άνοιγμα καρδιάς προς το φως. Εγώ είμαι. Δεν είμαι δημιουργός αλλά και είμαι. Δεν είμαι αυτόνομος αλλά και είμαι. Δεν έχω νοημοσύνη αλλά και είμαι διάνοια ασύλληπτη. Δεν έχω εγώ αλλά υπάρχω. Δεν υπάρχω αλλά ζω. Δεν ζω αλλά είμαι. Έχω σοφία αμέτρητη και ασύλληπτη. Ο τρόπος που ζω είναι μοναδικός, τέλειος και πάντοτε επιτυχής. Είμαι γαλαξιακή οντότητα ασύλληπτη. Είμαι πολύ μεγάλος για να με καταλάβετε, το κατανοώ. Ακούστε όμως και κατανοείστε με την καρδιά. Γιατί ο νους σας δεν μπορεί να ακολουθήσει τέτοιες ταχύτητες, τέτοιες συλλήψεις, τέτοια αλήθεια. Ακούστε με την καρδιά σας, γιατί καρδιά σημαίνει πράξη, σημαίνει εκδήλωση του νου, σημαίνει θηλυκή ενέργεια που είναι πέρα από το αρσενικό και το θηλυκό, όπως εσείς τα αντιλαμβάνεστε. Δεν έχω φύλο, είμαι όμως ενέργεια καρδιακή, πύρινη. Αντιπροσωπεύω την παγκόσμια καρδιά. Ο Ραφαήλ είναι αδελφός μου, μπροστά στον οποίο υπακούω και ανοίγω τον δρόμο να περάσει. Μη φοβάστε! Αφήστε τον να μπει στον νου σας, τον νου σας τον καρδιακό. Αμήν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: