ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

27 Σεπ 2011

Από το Άστρο Σου

Ο Κύριος ο Θεός σας δεν είναι μακριά!
Ο Κύριος ο Θεός σας δεν είναι μακριά! Θα αποδείξει την παρουσία του με τόσο ζωτικό τρόπο που θα δείτε το αληθινό φως με όλες σας τις αισθήσεις. Όλα τα πρόσωπα που χρειάζεστε είναι στη γη...

Το σώμα σας θα πάλλεται με την δύναμη που εκδηλώθηκε την ημέρα της Πεντηκοστής. Θα νιώσετε τη φωτιά του πνεύματος, και οι άλλοι θα είναι μάρτυρες αυτής της ουράνιας δύναμης που ήρθε στη γη για να σας γεμίσει και να σας δυναμώσει ενάντια σε όλα τα κακά που μπορεί να  συμβούν.

Σας μιλώ για να γνωρίσετε ότι είμαι ο Θεός που ποτέ δεν θα σας εγκαταλείψει.

Θα ανυψωθείτε πάνω από όλες τις καταστάσεις και θα ευλογηθείτε εσωτερικά και εξωτερικά από την παρουσία μου.

Όλοι οι λόγοι μου είναι αληθινοί. Κανείς λόγος μου δεν θα πέσει στην άκρη άκαρπος.

Εγώ είμαι ο Κύριος και είπα αυτά που είναι ευλογημένα και αληθινά.

Θα δείτε τους αγγέλους και τους ουράνιους αγγελιοφόρους μου, οι οποίοι θα σας επισκεφθούν με τα άρματά τους και θα σας διαβεβαιώσουν για τα δώρα του Θεού, αλλά θα είναι και σαν άνθρωποι κοντά σας για να σας βοηθήσουν σε όλα.

Οι ουράνιοι αγγελιοφόροι μου θα σας ανεβάσουν με τα φτερά της σωτηρίας, όπως τους είπα να κάνουν.

Θα μιλήσουν για μένα και την δόξα μου, και θα δείξουν σημεία και θαύματα. 

Επίσης, θα σας συμβουλεύσουν για τους τρόπους του Κυρίου, και θα σας αποκαλύψουν τα μυστήρια του σύμπαντος, σύμφωνα με την εντολή μου.

Μην αφήσετε ποτέ την πίστη σας σε εμένα να κλονιστεί.

Είμαι μαζί σας πάντοτε.

Ας μάθουν οι άνθρωποι ότι το πνεύμα μου αγωνίζεται τώρα με όλη την ανθρωπότητα, αλλά δεν θα είναι πάντα έτσι.

Το πνεύμα-ζωοδότης είναι οικουμενικό.

Έχω και άλλα παιδιά που ποτέ δεν παρέβησαν τον τέλειο νόμο μου.

Αυτοί θα έρθουν σε εσάς, άλλοι για λίγο, και άλλοι για να παραμείνουν όσο χρόνο ορίσω.

Οι γιοι και οι θυγατέρες μου θα διαδώσουν τον λόγο μου και θα σας μεταδώσουν γνώσεις που θα σας βοηθήσουν στο ταξίδι της ζωής.

Ακούστε τα λόγια και τις οδηγίες τους, γιατί εστάλησαν να φέρουν τον λόγο μου στα αυτιά σας.

Μην αποθαρρυνθείτε αλλά χαρείτε με την αλήθεια ότι πράγματι σας έστειλα βοήθεια από τα αστέρια.

Γιατί εγώ είμαι ο Ων ο Ην και ο Ερχόμενος!
*
Ας αγαπήσουμε την ζωή
Αγαπήστε πολύ τον κόσμο και την ζωή, γίνετε πομποί ενέργειας και φωτός που θα καλύψει τον πλανήτη. Είστε στην γη για να μεταφέρετε το φως του Κυρίου στο πεδίο της μορφής. Με όλα τα μέσα, με όλους τους τρόπους, φωτιστείτε και μεταδώστε την πύρινη σημαία στους αδελφούς σας. Ο Θεός είναι φως και ζητά την αναγνώρισή του ως την Φωτεινή Πηγή των πάντων.

*

Έχουμε ενσαρκωθεί στην γη για να γίνουμε κανάλια του θεϊκού Φωτός στο πεδίο της μορφής. Οι υπόλοιπες πτυχές της ζωής μας έχουν δευτερεύουσα σημασία, ενώ πρέπει κάθε σημείο της ζωής μας να το γεμίζουμε με φως. Αυτό θα γίνει μέσω της δυνατής Αγάπης για την ζωή και μέσω της Ευγνωμοσύνης. Είναι πολύ φτωχός ο άνθρωπος που δεν έχει ευγνωμοσύνη. Με την ευγνωμοσύνη εμπλουτίζει και φωτίζει την ζωή του. Πρέπει όμως να ξεπεράσει την παθητικότητα. Η ευγνωμοσύνη και η αγάπη είναι πύρινες καταστάσεις. Είναι η προσφορά του εαυτού στον Θεό και τον άνθρωπο. Ας αγαπήσουμε την ζωή!
*


Δεν υπάρχουν σχόλια: