ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

30 Οκτ 2011

Από τα Δώρα Σου…

Δεν υπάρχει κανείς που να μην έχει λευκό χιτώνα δοτό από την μέρα που γεννήθηκε! Απλώς τον έχει στην ντουλάπα! Ντύθηκες κλόουν, καραγκιόζης, αυτοκράτορας, έξυπνος, χαζός κ.λπ. Ό,τι μπορούσες, ντύθηκες! Αλλά αυτά είναι τα ρούχα του ρόλου σου! Ψάχνοντας όμως μέσα στο μπαούλο με τα ρούχα, κάπου είναι η λευκή στολή με την οποία ήρθες στον κόσμο! Δεν μπορείς να λες ότι είσαι ηθοποιός και δεν έχεις τα ρούχα σου για να φύγεις από το θέατρο! Ούτε θα φύγεις με τα ρούχα της παράστασης! Αυτό που κάνουμε είναι να ψάξουμε μες στο μπαούλο να βρούμε τα ρούχα σου! Για να τα βάλεις και να βγεις έξω. Όλα αυτά που βλέπεις δεν είναι το φως! Είναι της σκηνής! Αυτό είπε ο Χριστός! «Όλοι οι ρόλοι είναι της σκηνής. Εγώ όμως είμαι το φως του κόσμου! Εγώ είμαι η στολή μου! Είμαι ηθοποιός στην σκηνή, δεν είμαι ο ρόλος!» Διαχωρίζουμε τον ρόλο από το ον! Όταν τελειώσει μια παράσταση, δεν θα δείρεις τον ηθοποιό που υποδύεται τον Καϊάφα επειδή σταύρωσε τον Χριστό! Ρόλος ήταν! Πίσω από τον ρόλο όμως κρύβεται ο εαυτός μας! Αν είσαι έξυπνος ηθοποιός, ξέρεις ποιος είναι ο ρόλος και ποιος ο εαυτός σου. Άρα πριν να έρθετε εδώ, είχατε την στολή σας, αλλά κάπου την καταχωνιάσατε και κυκλοφορείτε με θεατρικά κουστούμια! Άρα μη στενοχωριέστε για την στολή σας! Δική σας ήταν από πριν! Εκείνο που κάνουμε, δεν είναι να καταδείξουμε τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους, αλλά τον ρόλο και το τέλεσμα! Από το αποτέλεσμα που είναι ο ίδιος σας ο εαυτός! Και Γραμματέας θα γίνεις και Φαρισαίος και Μωυσής! Ό,τι θες θα γίνεις! Πίσω όμως από όλα κρύβεται ο Χριστούλης που είσαι!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: