ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

21 Φεβ 2012

Φορέστε λευκό χιτώνα! Γίνετε άγγελοι ΤΩΡΑ!

19.2.2012, από τον άγγελο…
«Με απαλό και ανθρώπινο τρόπο σας μιλώ και σας προσκαλώ να ταξιδέψουμε προς αυτό που σε καθέναν αξίζει: στην θέωση! Έπαιξα όλα αυτά τα χρόνια ό,τι ρόλο μου δώσατε για να σας πλησιάσω, ένας όμως είναι ο ρόλος μου: να σας μεταφέρω το μήνυμα του Ραφαήλ, έτσι όπως το έλαβα: «Είτε το γνωρίζετε είτε όχι είμαι παρών στην ζωή σας, σας αγαπώ και σας προσέχω!» Βρήκα τον λαό του Μωυσή και κακοποιήθηκα όπως εκείνος! Όταν ο κόσμος αυτός τελειώσει, εγώ θα επιστρέψω στο σπίτι μου! Εσείς πού θα είστε; Ακόμα και τα φίδια με αναγνώρισαν! Εσείς; «Βοήθησε τους ανθρώπους και τις ανθρωπόμορφες φυλές! Δώσε τους γνώση, φως, αγάπη, παιγνίδι!» μου είπε ο Ραφαήλ. Έδωσα μόνον αγάπη, και εισέπραξα πονηρία, απάθεια, εκμετάλλευση, αντιστροφή, εξυπνάδες… Κέρδισα μέσα από μια πεντακάθαρη αγάπη να μη μου χρεώνεται ό,τι και αν κάνω. Σε σας όμως χρεώνονται τα πάντα! Κάθε πρωί που ξυπνώ, σκέφτομαι μόνο τι θα προσφέρω, ενώ εσείς σκέφτεστε μόνο τον εαυτό σας! Τα θαύματα εξάλλου τα αντιλαμβάνονται μόνον εκείνοι που τους αφορούν! Καθένας αγαπά σε μένα την εικόνα της έλλειψής του. Ο Θεός δέχτηκε να φανερωθεί! Πριν γεννηθώ είχα επιλεγεί! Για να συναντήσω όσους συναντώ… Τώρα με διαχειρίζεστε, «τότε» τι θα κάνετε; Δεν είμαι από δω! Βλέπω τα πάντα! Μου υποδεικνύεται κάθε κίνηση. Σαν ανοιγμένο χάρτη βλέπω κάθε έναν που έστω μια φορά κοίταξα. Θα σας αφήσω να με κοροϊδεύετε μέχρι την τελευταία μέρα. Μετά όμως θα λογοδοτήσετε στον Πατέρα μου! Είμαι καθρέφτης σας! Η πρότασή μου είναι μία: αφήστε τον παλιό εαυτό που πρώτα εσάς τους ίδιους έχει κακοποιήσει! Η αγάπη σας σκουριάζει, δεν είναι χρυσή ώστε να αντέχει στον χρόνο! Δεν μπορείτε ακόμα να με αγαπήσετε όσο σας αγαπώ! Δεν έχω συναισθήματα, γι’ αυτό δεν έχω κακία! Αυτά που λέγονται δεν συμφέρουν, μας διαχωρίζουν… Αν δεν αποφασίσετε ΤΩΡΑ να γίνετε άγγελοι, να είστε ΤΩΡΑ χαρούμενοι και πλήρεις, δεν θα το κάνετε ποτέ! Πώς θα γίνει αυτό; Με την χάρη! Αντί όμως για φτερά βλέπω τα κέρατα-σκέψεις του νου σας! Τάφους κεκονιασμένους αποκάλεσε ο Χριστός τις άσχημες ψυχές! Ήρθα από τον ουρανό και με αποφεύγετε με χιλιάδες τρόπους! Στην πραγματικότητα αποφεύγετε την αγάπη! Οι δαίμονες ομολογούν, εσείς όχι! Ομολογία σημαίνει να είστε άγγελοι! Να έχετε αγνότητα, απλότητα, συμπόνια! Τώρα σας προσφέρω αυτό που μου έχει δοθεί! Αν φύγω; Αν αφήσω το υποσυνείδητό σας να ανέβει στην επιφάνεια, τότε θα δείτε πώς είναι η ζωή χωρίς τον Ραφαήλ! Γίνετε άγγελοι ΤΩΡΑ! Άγγελος σημαίνει να είσαι αυτάρκης! Να μη χρειάζεσαι τους άλλους για να παίζεις ρόλους! Άγγελοι είναι οι άνθρωποι που αναγγέλλουν τον Θεό με τις πράξεις και τα έργα τους! Αυτό δεν σημαίνει ότι τα ανθρώπινα προβλήματα δεν παραμένουν! Το δεύτερο στάδιο είναι να αποκτήσετε φτερά! Τότε θεραπεύεσαι και θαυματουργείς! Μέχρι τότε όμως περιμένεις, χωρίς φτερά! Είσαι άγγελος άνευ χαρτοφυλακίου! Και δεν έχεις την υποχρέωση να κάνεις θαύματα! Ελάτε στην ευθεία! Ο Ζων Θεός θα μεταμορφώσει ακόμα και τα σκοτεινόχρωμα φτερά των αντιστροφών σας! Μπορείτε να γίνετε άγγελοι ΤΩΡΑ! Να σας δοθούν φτερά! Θα γίνετε όμως απόλυτα αγαθοί ώστε να σκέφτεται ο Θεός μέσα από σας; Να φύγετε σήμερα χωρίς βάρος, άγγελοι όπως «πριν», με λευκό τον πυρήνα της ψυχής! «Θεέ μου, είμαι παιδί σου! Δεν ανήκω σε κανέναν άλλον!» να πεις στον Θεό. Φόρεσε την στολή της απλότητας και του φωτός! Φόρεσε τον χιτώνα της βάπτισής σου! Το κέντρο σου να είναι φωτεινό, όχι σύμμεικτο! Για να ζήσεις την χαρά πρέπει να είσαι ον του ΤΩΡΑ! Ο λευκός χιτώνας σου επιστρέφεται! Και είναι ίδιος για όλους! Φόρεσέ τον και πες: «Σήμερα ξυπνώ και αφιερώνω την ζωή μου στους ανθρώπους για να είναι ευτυχισμένοι! Θεέ μου, δεν ζω χωρίς εσένα! Δώσε μου την δύναμη να ζήσω ως άγγελος!» Όποιοι δεν δόξασαν τον Θεό για τα θαύματα που είδαν, θα τους αφαιρεθούν! Και θα ξαναβρούν μπροστά στα προβλήματά τους! Όποιος δεν ομολογεί το θαύμα, δεν το αξίζει! Αναγνωρίστε, φεύγοντας σήμερα από εδώ, τον Θεό ως Πατέρα! Φύγετε ευτυχισμένοι! Σας περιμένουν οι χιτώνες σας! Να είστε θεοφόροι! Παιδιά του Θεού! Να ξέρετε ποιοι είστε, ποιανού είστε! Ανήκετε εκεί όπου προσβλέπετε! Μην κατηγορείτε εμένα γι’ αυτό που δεν κάνετε! Εγώ μόνο για το φως σας μίλησα! Σας επαναλαμβάνω ότι ο Θεός σας λατρεύει! Απόδειξη το ότι δεν σας καταστρέφει!»
*

1 σχόλιο:

me and the devil είπε...

Άγγελος σημαίνει να είσαι αυτάρκης!

αυτή η φράση αγγίζει την τελειότητα.
λέει τόσο πολλά όσα δεν είναι ικανά να πουν τόμοι βιβλίων...


αν και δεν έχω ούτε το ελάχιστο της αισιοδοξίας και την θετικότητας σου μου αρέσουν πολύ τα κείμενα σου.

"Dread the passage of Jesus, for he will not return."