ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

25 Φεβ 2013

Απάντηση σε φίλο που ρωτά για μένα

Αναζητώ και περισυλλέγω την αλήθεια από όπου και αν προέρχεται! Η αλήθεια είναι φυσική κατάσταση του εαυτού μας, γι’ αυτό και την αναγνωρίζουμε! Όταν βεβαίως δεν έχουμε μπαζώσει τον εαυτό μας! Τα συμπεράσματα μου είναι αποτέλεσμα γνώσης, παρατήρησης και εσωτερικής έμπνευσης! Το  εξωτερικό παζλ που διαμορφώνεται από τις ψηφίδες της αλήθειας είναι το εσωτερικό τοπίο που εμπεριέχουμε! Αυτό που είσαι αναζητάς, και αυτό που είσαι συναντάς!

Χαίρομαι για τις συνειδήσεις που συνηχούν!

Η συνειδήσεις στην Γη αφυπνίζονται... Ο ουρανός βρέχει χρυσή βροχή! Όσοι είναι ανοικτοί και ελεύθεροι λαμβάνουν! 

Είμαι από την Κρήτη, έναν ιδιαίτερα ισχυρό τόπο! Ταξίδεψα πολύ σε όλη την γη, ιδιαίτερα στην Ανατολή. Έχω δυο γιους μουσικούς. Η ζωή μου είναι πολύ απλή... Γεννήθηκα με την βεβαιότητα πως η αλήθεια μπορεί να ειπωθεί δια του λόγου! Πως με τον λόγο -την ελληνική γλώσσα- μπορεί να εκφραστεί η αλήθεια! Όλη μου η ζωή, από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου, είναι ο λόγος!

Η Ιερουσαλήμ -οι Άγιοι Τόποι- το Σινά ήταν από τις συγκλονιστικότερες εμπειρίες!

Πίσω από την ξενέρωτη σούπα της θρησκείας που έφτιαξαν αιώνες τώρα γύρω από τον Χριστό, υπάρχει μια πανίσχυρη ζωοποιός Δύναμη που ευτυχώς ζει μέσα μας! 

Ισχυρό συναπάντημα ο αρχάγγελος Ραφαήλ, ιδιαίτερα παρών στις μέρες μας! Ο αρχάγγελος της θεραπείας! «Ο Θεός ο αποκαλυπτόμενος στον νου».
 *

Δεν υπάρχουν σχόλια: