ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

23 Νοε 2013

Τι τραγικό να επιστρέφουν πίσω στα είδωλα, στην λατρεία των χρυσών μόσχων, συνειδήσεις που ευλογήθηκε η επάνοδός τους!

Είναι πανίσχυρο το ψευδαισθητικό πεδίο! Η πλάνη και η λήθη είναι οι μεγάλες ρουφήχτρες εντός της σφαίρας του Μάτριξ! Η πλάνη είναι πίστη! Πιστεύεις το ψεύτικο για αληθινό! Είναι το φω μπιζού του Εωσφόρου! Σε κάνει, ας πούμε, να βαφτίζεις «αγάπη» το παιγνίδι της γοητείας και της κολακείας του εγώ, καθώς και την μανική σχέση των σωμάτων! Γι’ αυτό η Εκκλησία προσφέρει τα Μυστήρια της: για να εντάσσει ο άνθρωπος την ζωή του στην αγιότητα της θεϊκής φύσης! Η λήθη είναι ο λίθος, η ταφόπλακα πάνω στην  Ζώσα ροή της σχέσης σου με την Ζώσα Ζωή… Είναι αυτό που σε αποκόπτει από την αλήθεια, καθώς η αλήθεια είναι ακριβώς μη λήθη! Η πλάνη και η λήθη κρατούν τον άνθρωπο στην ζωώδη του μόνο λειτουργία, εκτός της αγιοπνευματικής χάριτος! Ο νους βεβαίως έχει τον τρόπο του να βάζει μέλι στα σκατά! Για να συντηρεί την ψευδαίσθηση! Αυτό εντούτοις που καταδικάζει τον άνθρωπο δεν είναι η πράξη του ούτε καν η αμαρτία ή η πτώση του -μικρή ή μεγάλη: αλλά ο τρόπος που την διαχειρίζεται! Ο άνθρωπος στην ζωή του μπορεί να βρεθεί σε πολλές δυσκολίες και πνευματικούς κινδύνους! Αυτό που τον διασώζει είναι να κρατά το νήμα! Αυτό το νήμα έχει όνομα: λέγεται σεβασμός! Υπακοή, πιο σωστά υπαγωγή στην πρωταρχική αξία που είναι ο Θεός και τα όντα του Φωτός, οι φίλοι του ανθρώπου! Η ασέβεια, η ανυπακοή, κόβουν το νήμα της διάσωσης! Ο ορειβάτης αν κρατιέται από το σχοινί, όσο χαμηλά κι αν πέσει, όσο δύσκολη κι αν γίνεται η ανάβαση, μπορεί να διασωθεί! Σεβασμός στην πρωταρχική αξία! Χωρίς Θεό ο άνθρωπος αυτοκαταδικάζεται στις αυθαιρεσίες του! Συν Θεώ διδάσκεται ακόμα και από αυτές! Και κάθε συναπάντημα γίνεται μάθημα και ενίσχυση για την πορεία του προς το Φως! Προσοχή στα λάθη! Η παραμονή επί μακρόν στο λάθος φέρνει όχι μόνο λήθη αλλά άλλη κατάσταση πραγμάτων! Μπαίνεις σε άλλο τοπίο! Τοπίο που δεν έχει αλήθεια! Εκεί εξάλλου κατοικεί η πλειοψηφία της ανθρωπότητας!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: