ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

16 Ιουλ 2014

Η βεβαιότητα της καθαρής καρδιάς

Στην Καπερναούμ ένας εκατόνταρχος πλησιάζει τον Χριστό και του ζητά να θεραπεύσει το παράλυτο παιδί του το οποίο βασανίζεται φριχτά. Και του λέει ο Χριστός πως θα πάει στο σπίτι του να το θεραπεύσει! «Κύριε, δεν είμαι ικανός να εισέλθεις κάτω από την στέγη μου! Πες λόγο και θα θεραπευτεί ο γιος μου! Και εγώ έχω εξουσία να διατάσσω τους στρατιώτες μου!» Είπε τότε ο Χριστός σε όσους τον ακολουθούσαν: «Αμήν σας λέω δεν βρήκα στο Ισραήλ ούτε έναν να έχει  τόση πίστη! Πολλοί θα έρθουν από ανατολή και δύση και θα καθίσουν δίπλα στον Αβραάμ, τον Ισαάκ και τον Ιακώβ στην βασιλεία των ουρανών. Και οι γιοι της βασιλείας θα εκβληθούν στο σκότος το εξώτερο! Εκεί είναι ο κλαυθμός και ο τριγμός των οδόντων!»  Και στον εκατόνταρχο είπε: «Πήγαινε, και ας γίνει σύμφωνα με την πίστη σου!» Και την ίδια ώρα ο γιος του θεραπεύτηκε! Η βεβαιότητα αλλά και η αληθινή ταπεινοφροσύνη του εκατόνταρχου, ο οποίος δεν θεωρεί τον εαυτό του άξιο της επίσκεψης του Χριστού, τον καθιστούν αποδέκτη της χάριτος και του θαύματος! Ο Χριστός επισημαίνει πως πολλοί θα σωθούν προερχόμενοι από όλο τον κόσμο, ενώ θα χαθούν τα παιδιά της βασιλείας -οι αναμενόμενοι να μετανοήσουν και να αποκατασταθούν πνευματικά- αν δεν Τον αναγνωρίσουν! Σκότος και οδύνη ο τόπος χωρίς τον Ζώντα Θεό! Εν σκιά θανάτου… Χαρά και χάρις η ζωή μαζί Του! Στους αιώνες!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: