ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

15 Νοε 2014

Ένιωθα από παιδί πως μου είχαν κλέψει τις λέξεις μου! Παραποιώντας έτσι τις πιο μεγάλες μου αλήθειες!

Μιλούσαν για τον Θεό και καθόλου δεν αναγνώριζα τον δικό μου Θεό! Μιλούσαν για τον έρωτα, την αγάπη, το έλεος, την τέχνη, την δημιουργία, το ταξίδι, και δεν αναγνώριζα παρά ψήγματα μόνο του δικού μου παραδείσου… Έτσι αποφάσισα να μιλώ και να γράφω ανεμπόδιστα τις δικές μου λέξεις-λουλούδια από τον μυστικό Κήπο της ψυχής… Λέξεις για να ταξιδέψουμε μαζί στον αρχαίο Κήπο, τότε που όλα έθαλλαν χαρίζοντας το υπέροχο άρωμά τους! Και να τις χαρίζω σε όποιον τύχει… Όπως είπε το παιδί… 

Ανασυντίθεται ο κόσμος με τον λόγο στα μέτρα του Ονείρου σου!
*
Δεν τραγουδάς για να αρέσεις!
Ούτε ο Χριστός δεν άρεσε σε όλους! Τραγουδάς γιατί γεννήθηκες τραγουδιστής! Γεννήθηκες με το τραγούδι σου!
*
Να βάζεις τον μεγεθυντικό φακό στην αλήθεια του άλλου και όχι στο «ψέμα» του!
Όλοι οι άνθρωποι είναι συνταρακτικοί στην αλήθεια τους! Δεν υπάρχει εξάλλου μικρή και μεγάλη αλήθεια! Το ζήτημα εντούτοις είναι πού επιλέγει κανείς να κατοικεί! Πάντα στην αλήθεια θα συναντιόμαστε!
*
Αυτός που έχει χαρίσει το κεφάλι του, την καρδιά του, την ζωή του στον Θεό απλώς είναι κάθε στιγμή μαζί του! 
Από τα πιο λεπτεπίλεπτα πνευματικά επίπεδα μέχρι τις υλικές πραγματικότητες, το κακό, το ψέμα είναι το fake, to faux, το ψευδεπίγραφο, αυτό που μιμείται χωρίς να είναι, το μη αυθεντικό! Καμιά φορά είναι τόσο ανεπαίσθητες οι διαφορές! Χρειάζεται καθαρή ματιά για να διακρίνεις! Εξάλλου ως άγγελος φωτός εμφανίζεται ο Εωσφόρος μετά την πτώση του! Ως! Χωρίς να είναι! Οι γεροντάδες μας στο Άγιον Όρος τα οράματα, τις φωνές, τις συνομιλίες με αγγέλους κ.λπ. κατά κανόνα τα θεωρούν δαιμονιώδη φαινόμενα! Με νηστεία και προσευχή μόνο διαφαίνεται τι πραγματικά είναι!

Γιατί να θέλεις εξάλλου να σου «μιλήσει» ο Θεός! Είναι σαν να ομολογείς ότι στον νου σου άλλος μιλά! Αυτός που έχει χαρίσει το κεφάλι του, την καρδιά του, την ζωή του στον Θεό απλώς είναι κάθε στιγμή μαζί του!  
*
Να πετάς! Με τα φτερά της ψυχής σου!
Να πετάς με την προσευχή, τον οραματισμό, τα ταλέντα και τα χαρίσματά σου! Προσοχή σ’ αυτούς που θέλουν για το καλό σου να σε γειώνουν! Για μεγάλα ταξίδια και υψηλές πτήσεις να διαλέγεις αγγέλους δίπλα σου!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: