ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

17 Ιαν 2015

Στους κλέφτες των λέξεων

Ευτυχώς η αχειροποίητη Σχολή του Πνεύματος είναι παντού όπου υπάρχουν Αληθινοί! Εκεί διδάσκουν και διδάσκονται οι ανερχόμενοι Προσκυνητές! 
*
Ξαναγίνομαι ουρανός! 
Σας χαρίζω τις λέξεις μου την ψυχή μου το όνειρο μου! Αδειάζω!
*
Το ίδιο φως θα φωτίζει πάντα ό,τι βλέπεις!
Αυτό που επιτρέπεις να φωτίζει τον κόσμο σου! Όλα είναι ζήτημα φωτός! 

Μην υφίστασαι παθητικά την πραγματικότητα! Να την διαμορφώνεις εσύ στα μέτρα του ονείρου σου! 

Δεν υπάρχουν "άλλοι"! Ό,τι είναι γύρω σου είναι εαυτός σου! Ό,τι είναι πιο κοντά σου είναι ο κοντινός σου εαυτός! 
*
"Εγώ λύγισα τα πράγματα δεν με λύγισαν εκείνα!"
Μπορείς απλά να αρέσεις στον εαυτό σου; 

Να μάθεις να "πουλάς" αυτό που είσαι! Η ζωή είναι μια αγορά! 
Εννοείται αυτό που αληθινά είσαι! Και εννοείται δωρεάν! 
*
Ήλιος ο Πρώτος
"Δεν ξέρω πια τα ονόματα ενός κόσμου που μ' αρνιέται
Kαθαρά διαβάζω τα όστρακα τα φύλλα τ' άστρα
H έχτρα μου είναι περιττή στους δρόμους του ουρανού
Eξόν κι αν είναι τ' όνειρο που με ξανακοιτάζει...
Tη νύχτα που είναι μόνο νύχτα δεν την ξέρω πια" 
Οδυσσέας Ελύτης
*
Το εγώ δεν υπάρχει χωρίς εσένα! Εσύ πληρώνεις τον λογαριασμό! Είσαι ο κύριος σπόνσοράς του!
Η αγάπη είναι η γέφυρα ανάμεσα σε εσένα και το Παν!

Συμπόνια, το αντίδοτο της αδιαφορίας! Ας κρατάμε την καρδιά μας ζεστή! Μόνο τότε ζούμε!
*
Η Αθηνούλα περί την Ακρόπολη, το ιερό της κέντρο, πανέμορφη στο αττικό φως! Αμέτοχη στην ανοησία των κατοίκων της!  
The day after, το λιμάνι των Χανίων εξίσου πανέμορφο με τα γαλάζια του νερά χωρίς κυματισμό!  Σαν να μην έγινε τίποτα! Από τα κύματα που ορμούσαν έξω από την θάλασσα!
*
Αποβλέποντας σε μιαν Ελευθερία που να είναι αντίθετη προς όλες τις εξουσίες!
Η Ελλάδα είναι η χρυσή χώρα της Λιγοσύνης... αλλά και η μαύρη χώρα του Άνισου...!
Οδυσσέας Ελύτης 
Ιδού ο Οδυσσέας Ελύτης πώς αξιολογούσε το άμεσο βίωμα σε σχέση με την "γνώση":
"Η χωριατιά της μάθησης!''
Και ο Σεφέρης: 
"Ο πνευματικός νεοπλουτισμός των μορφωμένων μας!"
*
Αυτά στη γλώσσα τη δική μου. Και άλλοι άλλα σ' άλλες!
Μήτε πήγε ποτέ ο νους τους πως μετά 3000 χρόνια ο ίδιος λαός στην ίδια γη εξακολουθεί να ομιλεί την ίδια γλώσσα... και ο λιγότερο εγγράμματος, κυρίως αυτός, ο οπωροπόλης και ο αρτοποιός, εξακολουθεί να λέει τον ουρανό ουρανό και την θάλασσα θάλασσα!
Οδυσσέας Ελύτης 
*
Να θυμάσαι πως η ψυχή ήδη γνωρίζει!
"Η Αυτο-Σωτηρία είναι το ενδεδειγμένο! Και αυτό απαιτεί πλήρη ταύτιση αυτού που σώζει και αυτού που σώζεται!" 

Να θυμάσαι: κάθε σκέψη είναι ήδη παρελθόν! 
* 

Δεν υπάρχουν σχόλια: