ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

19 Ιαν 2015

Ο Θεός προέβλεψε την θέωση όχι την καταστροφή!

Αν ο Θεός παρενέβαινε να σταματήσει το «κακό», η Δημιουργία θα καταστρεφόταν μονομιάς!

Ο άνθρωπος πριν την θέωση είναι θεωρητικά ακόμα επικίνδυνος -για τον εαυτό του και τον κόσμο! Μόνον ένας είναι Σωτήρ αυτού του κόσμου: ο Χριστός!
*
Αγκαλιά με τον θάνατο προχωράει ο άνθρωπος! Μισόκαλος σαν τον Εωσφόρο!
Ο άνθρωπος λέει πως αναζητά τον Θεό αλλά ούτε καν δεν μπορεί να αγγίξει την ανιδιοτέλεια και την ευγένεια για να του απευθυνθεί!

Ακόμα δεν έχει γίνει κατανοητό πως αυτό με το οποίο «συνομιλεί» ο άνθρωπος με τον νου του δεν είναι ο Θεός! Με τον νου δεν μπορεί να έχει καμία συνομιλία -πολλώ δε μάλλον αντίλογο με τον Θεό! Ο Θεός είναι πέρα από την αντίληψη και την οδύνη του νου!
*
Ό,τι αγαπάς,αυτό γίνεσαι!
Η αγάπη είναι αλχημιστική! Ποτέ μην αγαπάς το λάθος πράγμα γιατί θα σε μεταμορφώσει! Τίποτα δεν μεταμορφώνει τόσο πολύ σαν την αγάπη! Η αγάπη είναι κάτι που μπορεί να σε σηκώσει στην ψηλότερη κορυφή! Η αγάπη είναι κάτι που σε υπερβαίνει!
ΟΣΣΟ

Πού χάθηκες;
Πού έψαξες;
*
Μια κραυγή Ζωής! 
Αν δεν αποφασίσεις να δεις "απέξω", θα είσαι εσαεί μέσα στους περιορισμούς της αντίληψης σου! Μια προσευχή θα έφτανε! Μια κραυγή Ζωής! 

Ο Εωσφόρος ενοχλεί τον Άνθρωπο-Χριστό γιατί του λείπει! 

Δεν έχει τέλος ο αντίΛογος, το ψέμα! Απλώς μην ανοίγεις αυτή την βρύση με το βρώμικο νερό! Να θυμάσαι: η αλήθεια είναι όμορφη! 

Υπάρχουν, ξέρετε, και "γενίτσαροι" άγγελοι! 
*
Η αγάπη σου να συμπληρώνει καθημερινά το παγκόσμιο εργόχειρο...
Πώς επιλέγεις να κοιτάξεις τον άνθρωπο και τον κόσμο; Αναστάσιμα ή πένθιμα; 
*
Η έλλειψη αληθινής ευγένειας, η υποτίμηση της ζωής δεν είναι παρά απουσία Θεού! 
"Κατανόησε τη διεργασία του εγώ! Πώς ζει το εγώ; Το εγώ ζει με την ένταση που υπάρχει ανάμεσα σε εκείνο που είσαι και εκείνο που θέλεις να γίνεις!"
OSHO 

Η αμαρτία είναι κατάσταση υπαρξιακή και όχι ηθική!
Είναι η οντολογία μας! Δηλαδή η αδυναμία μας να ζούμε σε πληρότητα! Να είμαστε τέλειοι! Να είμαστε απόλυτα ακέραιοι! π. Λίβυος 
*
Ο δικός μας Χριστός...
Δεν σώζομαι γιατί είμαι κάποιος, αλλά επειδή με αγαπάει Κάποιος πολύ! Από αγάπη σώζομαι όχι από αρετή!
π. Λίβυος 
*
Από τον Ονειρευτή
Ένας ηγέτης πριν από κάθε τι άλλο είναι ένας μάνατζερ του Είναι! Ξέρει να αναγνωρίζει και να περιορίζει μέσα του την κάθε αρνητικότητα... Ξέρει ότι για να κερδίσει όλες τις μάχες θα πρέπει πρώτα να νικήσει τον εαυτό του...
Νικώ τον εαυτό μου σημαίνει ότι δεν αφήνω τις αρνητικές σκέψεις να με κυριέψουν, να με κατατροπώσουν... Σημαίνει ότι νικώ την τάση για καταστροφή που έχουν οι σκέψεις μου, δεν επιτρέπω την αυτοκαταστροφή... Σημαίνει ότι υπερβαίνω τα όριά μου και κάθε εμπόδιο που δημιουργείται από τους φόβους, τις αμφιβολίες και από οποιαδήποτε σκιά στο Είναι μου...
Νικώ τον εαυτό μου σημαίνει ότι ξεθάβω τη θέληση, ότι ταξιδεύω ανάδρομα, προς την ακεραιότητα!
*
Όλα τα ανθρώπινα πλάσματα ξεκινούν ως θηλυκά έμβρυα!
Το Υ, το αρσενικό χρωμόσωμα, ενεργοποιείται την 5η ή 6η εβδομάδα της εμβρυακής ζωής!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: