ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

28 Ιαν 2015

Το υπέροχο μαζί

Στο υπέροχο μαζί αναιρείται ο χρόνος, ο τόπος, τα γιατί. Το μαζί είναι το θαύμα της αγάπης! Η αιωνιότητα! Η μόνη ομορφιά!
*
Άφθαρτος και αθάνατος ο ιερός λόγος
Ο ιερός λόγος που εκφέρεται από τους ιερούς ταξιδεύει στο πλέγμα 24 ώρες το 24ωρο! Για να εκπέμπει και να εμπνέει στα ανθρώπινα όντα την αλήθεια! Και κατοικεί αιώνια στις «βιβλιοθήκες» του σύμπαντος!
*
«Εγώ είμαι το φως!» 
Αλήθεια, ας μην ξεχνάμε εμείς οι Χριστιανοί πως ο Χριστός είπε αυτό που δεν τόλμησε κανείς να πει, πως είναι το ίδιο το φως! Ο Χριστός δεν είναι ένας ακόμα φωτισμένος! Είναι το ίδιο το φως που φωτίζει τους φωτισμένους! Το δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος!
*
Να δεις τον κόσμο ως Υιός Θεού
Συνειδήσεις φωτός έχει ανάγκη ο κόσμος! Να δουν τον κόσμο ως Υιοί Θεού! Αυτοδύναμα όντα συναρμοσμένα με το Όλον που να αναβλύζουν χαρά αγάπη ζώσα ζωή!
*
Κάθε πρωί που ανοίγω τα μάτια μου στο αγαπημένο φως της Ελλάδας, λέω: «Σ’ ευχαριστώ Χριστέ μου που για μια ακόμα μέρα ξυπνώ μέσα στην αγκαλιά σου!»
Κάθε πρωί η ίδια αίσθηση πως για μια ακόμα φορά γλύτωσα από τα νύχια του φίλου μας του Εωσφόρου! Ανόητος καθώς είναι χτυπά μόνο τον σάκο του μποξ! Ούτε καν μπορεί να αγγίξει το ανέγγιχτο! Κάθε μέρα δίνει την παράσταση της επίθεσης  και της πλάνης και κάθε μέρα ξυπνώ στην ευφρόσυνη αγκαλιά του φωτός!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: