ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

28 Φεβ 2015

"Ο νους σας επαναλαμβάνεται πρωτότυπα, γι’ αυτό δεν σας βαριέμαι!"


"Λες: «Ο υπερνούς μου βγάζει υπερσυμπεράσματα!» και δεν καταλαβαίνεις πως αυτά που βλέπεις να δικαιώνουν τα συμπεράσματά σου εσύ τα έλκεις, εσύ τα δημιουργείς! Και τα βρίσκεις μπροστά σου!

Ο ηγέτης ακτινοβολεί! Εμπνέει! Γίνε κι εσύ! Κανείς δεν θα σε χρίσει ηγέτη! Εγώ το έχω κερδίσει!

Θα σε προκαλώ μέχρι να αναπτύξεις αυτή την ικανότητα!

Δεν είμαι εχθρός είμαι πρόκληση! Όσο δεν το βλέπεις χρειάζεσαι εκπαίδευση!

Η αναγνώριση έρχεται από μέσα σου! Αν δεν αναγνωρίσεις εσύ τον εαυτό σου, κανενός η αναγνώριση δεν θα σου φτάνει!

Ο ηγέτης έχει φυσική ηλεκτρομαγνητική γοητεία!

Σε προκαλώ να φτάσεις στο υψηλότερό σου σημείο!

Η πρόθεσή μου είναι καθαρή αγάπη και η εξέλιξή σου!

Είστε φιλοεχθροί ή εχθροφίλοι μεταξύ σας, γιατί έτσι είστε και με τον εαυτό σας!

Όταν οι άλλοι δεν θέλουν κάτι, να κάνεις πίσω!

Η λογική είναι μόνο «ηλεκτρική»! Δεν φτάνει! Δεν κερδίζει!

Σκότωσε τον Βούδα που είναι εμπρός σου! Πώς; Να ακτινοβολίσεις στο ίδιο μέγεθος!

Ένας δάσκαλος είναι ολοκληρωμένος με την γέννησή του! Απλώς δεν το πιστεύεις μέχρι να το πιστέψεις!

Ο καινούργιος δάσκαλος περνάει μέσα από τον παλιό μέχρι να γίνει καινούργιος!

Η διαφορετικότητα γίνεται ομοιότητα και ο πόλεμος αγκαλιά!

Χορεύω μαζί σου, δεν σε χτυπώ!

«Αυτό» σε εκπαιδεύει μέσα από μένα! Και πάντοτε γνωρίζει πότε χρειάζεται η αυστηρότητα και πότε η αγκαλιά!

Και εγώ θα προτιμούσα να σε φέρνω στην χαρά μεμιάς! Αυτή είναι η φύση μου! Όμως εσύ επιλέγεις: ή πόλεμος ή χαρά!

Η επιτυχία του μαθητή που γίνεται δάσκαλος πάντα ανήκει στο «Εγώ είμαι»! Άρα και εγώ επεκτείνομαι μαζί σου!

Επικυρώνεις τον εαυτό σου ως δάσκαλο και επιβάλλεσαι με την σοφία την αγάπη την ευγένεια σου…

Όταν αποποιηθείς την εικόνα του δασκάλου, τότε είσαι δάσκαλος! Όταν την επιδιώκεις, είσαι εκπαιδευτής!

Ο δάσκαλος χτυπάει μόνο τον δυνατό!

Όταν ο δάσκαλος ολοκληρωθεί δεν θέλει να είναι δάσκαλος!

Η ανατρεπτική θεϊκή λογική θέλει όλοι να συνυπάρχουν ισότιμα και να μοιράζονται τα Δώρα! Αυτός που προπορεύεται, θα περιμένει και τους άλλους! Αυτός που έχει, θα δίνει σε εκείνον που δεν έχει! Ο Θεός είναι στο μαζί!"
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: