ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

21 Μαρ 2015

Καλή Άνοιξη!

"Εκείνο που σου προσάπτουν τα χελιδόνια είναι η άνοιξη που δεν έφερες!"
Οδυσσέας Ελύτης
*
Αφιέρωση της ζωής σου στον Θεό είναι η "ιέρωσή" της!
Κάνε εσύ ιερή κάθε σου στιγμή, κάθε σου πράξη! Γίνε ιεροποιός του κόσμου!

Πες: "Δεν έχω την ανάγκη καμίας αρρώστιας για να αντέχω την πίεση του κόσμου! Είμαι πλήρης και ευλογημένος μέσα στο φως του όντος μου!" 
*
Μόνο η δίχως όρια αγάπη Σου αντάμωσε το απόλυτο μέσα μου! 
Είναι στο χέρι σου να τολμήσεις να αναιρέσεις ρόλους και στερεότυπα που δεν τα χρειάζεσαι πια! 

Αναζήτησε την αυτάρκεια του φωτός! Όχι του εγώ! Εμπειρία φωτός! Η εμπειρία του κόσμου είναι γλυκόπικρη! Χαρμολύπη! Μόνο η δύναμη του φωτός μετατρέπει το σημείο όπου στέκεσαι σε παράδεισο!
* 
Το χιούμορ είναι φτερά πάνω από την κακία!
Πόσες φορές δεν μετάνιωσα που αντί απλώς να γελάσω πήρα τους άλλους στα σοβαρά! 

Ζητούνται επειγόντως καρδιές με φως και φτερωτοί νόες! 
*
Κι αν το Ταξίδι είσαι εσύ; 
-Κι αν πέσω;
-Κι αν πετάξεις;
*
 Υπάρχει άπειρος χώρος μέσα σου όταν δεν «ξέρεις»! Αυτά που ξέρεις σε ξεραίνουν!
Αλήθεια, οι ανόητοι, οι light, είναι πιο δυσάρεστοι από τους "κακούς"! 

Περισσότερο φως από μέσα μας όταν το εξωτερικό φως είναι λιγότερο!

Το ζητούμενο στην ενσαρκωμένη ζωή είναι πάντα το ίδιο: η εκδήλωση της θείας σου φύσης!

Ήρθες εδώ για να αγαπάς! Αυτό μην το ξεχάσεις ποτέ!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: