ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

8 Απρ 2015

Η θλίψη σου δεν σου ανήκει! Ανήκει στους ρόλους σου! Όχι σε εσένα!

"Εσύ είσαι χαρούμενος! Το πνεύμα, η ψυχή που ζει μέσα σου, δεν ξέρει από θλίψη, είναι δώρο Θεού γεμάτο φως και χαρά! Η θλίψη είναι αντίδραση στο ψέμα που ζεις!" 
* 
Η ύλη δεν υπάρχει!
"Ο χρόνος είναι τυλιγμένος χώρος, το σύμπαν είναι χωροχρονική φυσαλίδα όπου αντικρίζεις ολόγυρα στα τοιχώματα της τον εαυτό σου που βρίσκεται εντός της!"
* 
"Καλοί στο καλό τους, κακοί στο κακό τους":
Η διάγνωση. Πότε θα κουραστούν να είναι κακοί! Πόσο ακόμα κακό! 
* 
Από την Γέννηση στην Ανάσταση
Αφού η Αγάπη είναι η αρχή και το τέλος, καμιά παρένθεση δεν έχει εξουσία μέσα σου αν δεν την πιστέψεις! 
* 
Την ιδέα τους σταύρωσαν!
"Εμένα Μαρία μου θα μου σταυρώσουν τον Χριστό μου οι βρωμεσμένοι; Όχι! Την ιδέα τους σταύρωσαν! Για να πάρουν το ανάθεμα κι εμείς να λυπηθούμε!" 
Ηλίας Μουντιράκης, ο συροκρητικός δερβίσης 
*
Όταν το αντανακλαστικό στην επίθεση θα είναι η αγκαλιά αντί για το μαχαίρι τότε ο Χριστός θα έχει γεννηθεί και αναστηθεί μέσα σου! 
Ως εγώ θα αναζητάς πάντα δέοντα και μη, αθώους και ενόχους, δίκια και άδικα, έξοδο διαφυγής από ό,τι σε πονά! Ως υιός Θεού, ως παιδί που έχει Πατέρα του τον Δημιουργό των κόσμων απλώς παίζεις παιγνίδια αγάπης στον Κήπο... Και όταν κουράζεσαι, τρέχεις στην αγκαλιά του! 
* 
Όταν είσαι σε πτώση του εαυτού σου ξεχνάς πως υπάρχει η χάρις! 
Αν συναναστρέφεσαι καθ’ υπερβολή ανθρώπους με συννεφιά, χάνεις την απόλυτη επαφή με τον ήλιο! 

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: