ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

9 Απρ 2015

Τι σημαίνει αλλαγή; Αλλάζω θέση! Στέκομαι στο θεϊκό σημείο της αγάπης!

Τι είναι Χριστότητα; Ο Υιός που δεν έφυγε ποτέ από τον Πατέρα!

Τι είναι το εγώ; Μια εκδοχή αυτο-ύπαρξης του νου που προσπαθεί να επιβιώσει και να κατατονοήσει τον εαυτό του αποκομμένο από το Όλο! 

Ποιος μιλάει; Η Χριστότητα ή το εγώ σου; Η Χριστότητα είναι δικαιοσύνη, το εγώ έχει δίκια!

Η Χριστότητα αλλάζει τον κόσμο, το εγώ ψάχνει την βολική του θέση μες στον κόσμο!

Το εγώ ζητά αναγνώριση, η Χριστότητα αναγνωρίζει μόνο το φως! 
*
Από τους αναπαλμούς της αγάπης καθαίρεται ο σύμπας κόσμος καθώς η αγάπη μετουσιώνει την εμπειρία της διττότητας σε αυτό που η ίδια είναι! 
Θεϊκή ανατροπή για τον νου: ο χωροχρόνος και τα φαινόμενα υπακούν στο πνεύμα! Γι' αυτό και όλα αλλάζουν! 

Η "αυτονόμηση" πάντα Εωσφόρο μυρίζει! Μα αφού ο Θεός σε έφερε σε μοναδική και ανεπανάληπτη ύπαρξη και ταυτόχρονα σε έχει στην αγκαλιά του, εσύ τι άλλη αυτονομία ζητάς; Το έξω από την ενότητα, την άγια διαπερατότητα των πάντων;

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: