ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Μαΐ 2015

Τι αξιολογείς; Το Matrix; Τι αξία μπορεί να έχουν οι αξιολογήσεις σου!

Η χαρά είναι εκεί που είσαι! Όταν έχεις Θεό έχεις χαρά! Αυτό είναι το αδιάψευστο κριτήριο! 

Δεν ζητάς τίποτα άμα έχεις Θεό! Τα έχεις όλα! 

Αντέχεις! Μόνο ο διάβολος δεν αντέχει!

Πόρτα ή τοίχος; Δική σου η επιλογή!
Να προσδοκάς το απροσδόκητο!

Δεν υπάρχει ανθρώπινη αμαρτία, υπάρχει μόνο ανθρώπινη εμπειρία! 

Αν εσύ δεν ξέρεις ποιος είσαι ποιος ξέρει;
Αν εσύ δεν πιστεύεις στον εαυτό σου ποιος θα πιστέψει σε σένα;
*
Χαίρομαι!
"Χαίρομαι που δεν ανησυχώ!
Χαίρομαι που δεν γνωρίζω τίποτα!
Χαίρομαι που δεν θέλω να ελέγχω τίποτα!

Χαίρομαι που αφήνομαι σ’ αυτό που θα φέρει η στιγμή!
Χαίρομαι που χαίρομαι με ό,τι μου δίνει η Ζωή κάθε στιγμή! Γιατί το μόνο που μου έμαθε είναι να χαίρομαι με το κάθε τώρα μου! Κι αυτό είναι πάντα το καλύτερο για μένα!

Εμπιστεύομαι την καρδιά μου γιατί με πάει εκεί που χρειάζεται κάθε φορά!
Εμπιστεύομαι την καρδιά μου και τα παραδίδω όλα στον Θεό μου!

Και επειδή τον εμπιστεύομαι, μου δίνει τα καλύτερα!
Γιατί η εμπιστοσύνη δίνει μόνο πληρότητα!
Είναι η γαλήνη και η χαρά της Ζωής!
Είναι το Τραγούδι της Ζωής!
Είναι το μοίρασμα!
Είναι η Ζωή!
Είναι Θεός!"
Β. Καλού
*
Οι λέξεις του νου και της καρδιάς
Mind says How,
Heart says Now!
Mooji
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: