ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

7 Ιουν 2015

Σαν τον αέρα περνάει ανάμεσα μας ο Χριστός... Φυτεύοντας φωτοσπόρους στις ψυχές... Αφήνοντας στο πέρασμά του το ζωοφόρο άρωμα της αγάπης…

"Το ταλέντο μου, η δύναμή μου είναι στην σιωπή, όχι στον λόγο! Όταν κάποιος άλλος μιλά μπορώ να τον φωτίσω μέσα από την σιωπή μου!" 

''Η μαγκιά του Βούδα είναι να μην είναι Βούδας! Ο Αρχάγγελος είναι αδελφός! Η Παναγία, μητέρα! Ο Χριστός, πατέρας, μητέρα, αδελφός και φίλος!" 

"Ο Θεός στάθηκε πολύ καλός μαζί μας! Σ’ αυτή την ζώνη μπορεί να μην το δούμε όλοι αυτό! Όταν όμως αλλάξουμε ζώνη, θα τα ξαναπούμε! Αυτό είναι κάτι περισσότερο από βέβαιο!"
*
"Ένας τραγουδιστής είμαι και λέω το τραγούδι μου! Σε άλλους αρέσει, σε άλλους δεν αρέσει! Δεν είναι τίποτε άλλο από ένα απλό τραγούδι!" 

"Αυτή η στιγμή εδώ είναι έξω από το χρόνο! Είναι πλήρης! Αιωνιότητα! Τώρα, εδώ! Είμαστε μαζί! Δεν θα διαχωριστούμε ποτέ! "
* 
Η ομορφιά δεν είναι κάτι στατικό, είναι περιοχή της ψυχής. Σε ακολουθεί όπου είσαι! 
Για να κρατήσεις το θεϊκό σκήπτρο της Ισχύος, τρεις είναι οι προϋποθέσεις: αθωότητα, αθωότητα, αθωότητα! 

Μέτρησε την ζωή σου με τα χαμόγελα όχι τα δάκρυα!
*
Αγαπημένε, μην είσαι πολεμιστής! Να είσαι απλά ο εαυτός σου!
Μόνο τον εαυτό του μπορεί να πολεμήσει κανείς! Γι' αυτό ο δρόμος δεν είναι να πολεμάς αλλά να είσαι στην πληρότητα της Ειρήνης σου! Στην Ειρήνη που υπάρχει πριν ξεπηδήσει η διττότητα!
Mooji
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: