ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

26 Σεπ 2015

Είναι τόσο σπάνιες οι καθαρές ψυχές! Γιορτάζει η ψυχή μου όταν τις συναντώ!

Στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο τι λέγεται αλλά τι ενέργεια μεταφέρει! Υπάρχει ανάγκη επειγόντως καθαρότητας... Αυτή είναι και η ευθύνη μας! Να κρατάμε καθαρό τον εαυτό μας! Τα άλλα τα κάνει ο Θεός δι’ ημών! 
*
Το Άγιο Πνεύμα με οδηγεί και ξέρει τον δρόμο που εγώ δεν γνωρίζω!
Όμως ποτέ δεν θα μου στερήσει αυτά που θα ήθελα να μάθω! Και έτσι το εμπιστεύομαι για να μου δώσει όλα όσα γνωρίζει για μένα!
Μαθήματα θαυμάτων 


"Και αφού ο κινούμενος χρόνος είναι η σκιά της ύλης, σημαίνει πως εσύ κινείσαι! Μα αφού σταθερή ταχύτητα δεν υπάρχει, σημαίνει πως επιταχύνεις διαρκώς!
Ο μόνος λόγος που εκτίθεσαι σε επιτάχυνση, είναι η υλική σου υπόσταση! Η ύλη είναι τσαλακωμένος-αναδιπλωμένος χώρος, σαν μπερδεμένος κόμπος στο κορδόνι συνεχούς χώρου! Ο χρόνος είναι η κάθετη όψη στο τσαλάκωμα του χώρου!"
Nikos Bekas
*
Ευφυής ανόητος!
Γιατί έτσι είσαι, αν την εξυπνάδα σου δεν μπορείς να την κάνεις πρακτική εικόνα της ζωής σου! Μόνο κριτική στους άλλους κάνεις! Ο έξυπνος μπορεί να δημιουργήσει με την εξυπνάδα του τον κόσμο που ζει! Ο ανόητος μπορεί να χαλάσει τον κόσμο που ζουν οι άλλοι!
*
Προσεύχομαι όλοι οι άνθρωποι  να έρθουν στο άγιο σημείο τους!
Όταν γκρεμίσεις την μάνα στο παιδί, ο νους γκρεμίζεται! Γιατί είναι ζωτική η σχέση! Λώρος ζωής! 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: