ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

29 Νοε 2015

Προσέξατε εν μέσω των εξωτερικών δυσκολιών την λαμπρότητα του φωτός;

Φως χρυσό! Κάποιος μας μιλάει και μας ζωοδοτεί!

Ο Καπετάνιος είναι στο τιμόνι να θυμάσαι όταν το καράβι κλυδωνίζεται!

Μια προσευχή το πέρασμά μας από την Γη… Για να Τον δοξάσουμε «ως εν Ουρανώ και επί της Γης!»
*
Να είσαι αυτό που είσαι και ξέχνα το να γίνεις κάποιος άλλος! Το να Θέλεις να γίνεις οτιδήποτε, είναι εφιάλτης! Είσαι τέλειος!
Η ζωή έτσι όπως είναι, είναι τέλεια την κάθε στιγμή της! Πολύ δύσκολο να το αποδεχθείς, επειδή επί αιώνες σου δίνουν ιδεώδη κι εσύ συνεχώς συγκρίνεσαι με αυτά τα ιδεώδη! Λες: Πώς μπορώ εγώ να είμαι τέλειος; Εγώ εξακολουθώ να έχω θυμό μέσα μου!  Πώς μπορώ εγώ να είμαι τέλειος; Εγώ εξακολουθώ να έχω σεξ μέσα μου! Πώς μπορώ να είμαι τέλειος; Εγώ εξακολουθώ να έχω βία μέσα μου! Πώς μπορώ εγώ να είμαι τέλειος; Συγκρίνεις! Η σύγκριση είναι αρρώστια! Εσύ είσαι εσύ! Η μεταμόρφωση συμβαίνει μέσα από την ζωή, όχι μέσα από την προετοιμασία!
Osho
*
Πίστη είναι ένα πουλί που τραγουδάει μιαν αυγή χωρίς ήλιο!
"Καταδιώκοντας το Φως θα απωλέσεις την πηγή του!"
 M
. Pinoti 

Οι πολεμιστές προετοιμάζονται για να συνειδητοποιούν! Η πλήρης συνείδησή τους έρχεται μόνο όταν δεν έχει μείνει πια εγωισμός, μέσα τους! Μόνο όταν δεν είναι πια τίποτα, γίνονται τα πάντα!
Carlos Castaneda
*
Το μόνο που σε κάνει δυστυχισμένο είναι οι σκέψεις σου! Άλλαξέ τις!
Τι παράξενο! Ο άνθρωπος όταν νιώθει δυνατός γίνεται σκληρός! 

"Και προς τι η φώτιση αν δεν μπορώ να την φωνάξω, να την δουν οι άλλοι, να με αναγνωρίσουν;" Η σιωπή μέσα στην οποία αφομοιώνεται είναι η πιο λαμπερή φωνή μέσα στον κόσμο! Και μετά κάνε ό,τι θες! Ό,τι σε εμπνέει ο εσωτερικός σου εαυτός! Γιατί τότε τον ακούς και τον σέβεσαι! Και δεν τον διαχωρίζεις από τον Θεό! 
*
Το φωτάκι των Χριστουγέννων, η στιγμή σου, σε περιμένει! Πριν τώρα μετά! 
Και όταν κοπάσει η δυσκολία; Γίνεσαι καλύτερος; Είσαι ευγνώμων; Άλλαξε κάτι; 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: