ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

11 Μαΐ 2016

Όταν το φως ανθίζει μυρίζει αγάπη!

Είναι αδύνατον να βλέπω δύο κόσμους
Μαθήματα θαυμάτων
σχόλιο: Ας έχουμε μάτια μόνο για την Ομορφιά!

Η πνευματικότητα είναι το μονοπάτι που μόνο οι θαρραλέοι μπορούν να επιλέξουν!
 Άμμα
*
"Αν δεν σκέφτεσαι εμένα, πάλι λάθος πράγματα σκέφτεσαι!" Θα μπορούσε να το πει αυτό ο Θεός στον άνθρωπο! 
Μόνο στον Μυστικό χώρο του πνευματικού σου Βασιλείου είσαι ασφαλής και ευτυχισμένος! 

Το δονητικό επίπεδο της αγάπης απλώνεται δημιουργικά όπου δυναμοποιείται!
*
Είμαι μιας συγκεκριμένης χρήσης! Για σένα Χριστέ!
Η χαρά είναι ιερό σου δικαίωμα!

9 Μαΐου, αγίου Χριστοφόρου: Καλή θητεία Άγγελε μου στην αγαπημένη Κύπρο! 
*
Συγχωρήστε την Επίγεια Μητέρα σας
"Tο 90% των προβλημάτων μας θα εξαφανίζονταν, αν μπορούσαμε απλώς να συγχωρήσουμε την επίγεια μητέρα μας και τον επίγειο πατέρα μας!"

Δεν είμαι αυτά που μου συνέβησαν! Είμαι αυτό που επέλεξα να γίνω!
Καρλ Γιουνγκ

*
Λίγο μωβ καρδιάς για να αντέξω το τοπίο της  παράστασης "Αθηνά Χατζηεσμέρ ετών 17" στον χώρο που η Αθηνά εκτελέστηκε στην Καισαριανή!
Τα κυπαρίσσια συνταρακτικά, θεόρατα, μπροστά στα οποία εκτέλεσαν οι Γερμανοί εκατοντάδες Έλληνες! Ο Ισίδωρος σαν αρχαίος Ραψωδός... Η Ηλιάνα να υψώνει την κραυγή της ελευθερίας ως τον ουρανό! Τυχεροί όσοι βρέθηκαν εκεί! Γέμισαν από νωρίς τον υπαίθριο χώρο και παρακολούθησαν την παράσταση με συγκίνηση και πολλά χειροκροτήματα ενδιαμέσως! Μπράβο σε όλους!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: