ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

18 Αυγ 2016

Αυτό που αγριεύει μέσα σου όταν θίγεσαι είναι ακριβώς αυτό που σε προδίδει!

Ας θυμόμαστε πάντα το καλό όπου το συναντάμε! Είναι το χαμόγελο του Θεού στην ζωή μας! 

Ένα λάθος ενός μπορεί να κατακρημνίσει πολλούς! Τραγικό!

Η απλότητα σε κάνει απαλό και ευέλικτο! Κατανοείς και είσαι ελεύθερος από τα παιγνίδια των άλλων! 

Να θυμάσαι: αυτό που αλλάζεις είναι ο τρόπος όχι ο τόπος! 
*
Τώρα θα ζητήσω και θα βρω την γαλήνη του Θεού!
Μέσα στην γαλήνη δημιουργήθηκα! Και μέσα στην γαλήνη παραμένω!
Πατέρα, ζητώ την γαλήνη που Εσύ μου έδωσες ως δική μου με την δημιουργία μου! Εγώ είμαι όπως Εσύ με δημιούργησες! Δεν χρειάζεται παρά να Σε καλέσω για να βρω την γαλήνη που μου έδωσες! Η βούλησή Σου είναι που την έδωσε στο Τέκνο Σου!
Μαθήματα Θαυμάτων
*

Η αγάπη, η οποία με δημιούργησε, είναι αυτό που εγώ είμαι!
Ζητώ την δική μου Ταυτότητα και Την βρίσκω σ' αυτές τις λέξεις: "Η αγάπη, η οποία με δημιούργησε, είναι αυτό που εγώ είμαι!" Τώρα δεν χρειάζεται να ψάχνω άλλο! Η αγάπη επικράτησε! Πατέρα, τις ευχαριστίες μου σε Σένα γι' αυτό που είμαι, που κράτησες την Ταυτότητά μου άθικτη και αναμάρτητη, μέσα σ' όλες τις σκέψεις της αμαρτίας που έφτιαξε το ανόητο μυαλό μου! Και Σ' ευχαριστώ που μ' έσωσες από αυτές! Αμήν!
Μαθήματα Θαυμάτων
*
Με άφθαρτο το σώμα όπως του Ενώχ του Ηλια της Παναγίας μας είναι το πέρασμα που αντιστοιχεί στον παράδεισο εντός! Αμήν! Να σταματήσει η τραγωδία! 
Δέσμιος του μικρού τοπίου ο άνθρωπος ούτε φαντάζεται καν το Μεγάλο!

Επιλέγουμε τους γονείς μας πριν ενσαρκωθούμε!
*
"Μέρα της μαρμότας"! Επανάληψη δηλαδή του ίδιου σκηνικού μέχρι να τολμήσεις να το ανατρέψεις! Τότε θα συμβούν άλλα! 
Προσηλωμένοι στον Σκοπό το σύμπαν διευθετεί τα επιμέρους... 

Να εμπνέεις τους ανθρώπους να επιλέγουν την ομορφιά της ζωής! Και ποτέ να μην παραιτούνται! Να τιμούν τον Χριστό - Εαυτό!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: