ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

3 Αυγ 2016

«Αλλάζω την σκέψη μου αλλάζω, την πραγματικότητά μου! Δημιουργώ την πραγματικότητά μου σε όποια κατάσταση κι αν βρίσκομαι! Aλλάζω! Υλοποιώ την ζωή μου!»

Δεν θα βγεις ποτέ από το κουκούλι σου, δεν θα γίνεις ποτέ πεταλούδα να χαρείς και να απολαύσεις τις ομορφιές και τα αρώματα του κόσμου τούτου, αν δεν αναλάβεις την ευθύνη για την ζωή σου, αν δεν σπάσεις το κουκούλι σου! Αν δεν έχεις το θάρρος να ξεπεράσεις τους φόβους, τις ζήλιες, τα μίση και τα πάθη σου!
ΑΝ σου φταίνε οι γονείς σου!
ΑΝ σου φταίνε τα αδέρφια σου!
ΑΝ σου φταίει ο δάσκαλος σου!
ΑΝ σου φταίει το ταίρι σου!
ΑΝ σου φταίει το παιδί σου! 
ΑΝ σου φταίει το αφεντικό σου!
ΑΝ ΑΝ ΑΝ ΑΝ...
Η ψυχή έρχεται εδώ με συμβόλαιο να συναντήσει και να αντιμετωπίσει συγκεκριμένες καταστάσεις που έχει χρέος... Να συγχωρήσει και να συγχωρηθεί, να σπάσει τις αλυσίδες και να ανέβει ψηλά! Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα κληθεί να ξαναζήσει τα ίδια και τα ίδια έως ότου τα καταφέρει!
από Φλόγα συμπαντική
*
Ελλάδα, ο ορισμός της διαφάνειας! Και ο Ελύτης ο συγκλονιστικότερος υμνητής της!
Ο ουρανός μου είναι βαθύς κι ανάλλαχτος.
Ό,τι αγαπώ γεννιέται αδιάκοπα.
Ό,τι αγαπώ βρίσκεται στην αρχή του πάντα.
Οδ. Ελύτης

Άδειασα και ξαναγέμισα τον ταξιδιωτικό μου σάκο.
"Μόνον τ΄απαραίτητα" είπα.
Κι ήταν αρκετά γι’ αυτή τη ζωή - και για πολλές άλλες ακόμη.
Οδ. Ελύτης

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: