ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

29 Αυγ 2016

Μην αμφιβάλλεις για το δώρο και δεν θα αμφιβάλλεις για το αποτέλεσμά του!

Η αμφιβολία έχει την ρίζα της στην αυτο-αμφιβολία! Γιατί μόνο ένας ψευδαισθησιακός εαυτός μπορεί να αμφισβητηθεί! 

Αν θέλεις πραγματικά να λυθεί ένα πρόβλημα, μην αμφιβάλλεις! Η αμφιβολία είναι το αποτέλεσμα της σύγκρουσης επιθυμιών! Βεβαιώσου τι θέλεις! 

Ό,τι βλέπουν τα μάτια του σώματος είναι μόνο σύγκρουση! 

Όπως ζητάς καθημερινά την φυσική σου τροφή μην ξεχνάς να αναζητάς την τροφή της ψυχής! Και η ψυχή πεινάει!
Μαθήματα Θαυμάτων

Η ακατανίκητη δύναμη της προσευχής ενώνει το εξόριστο "εγώ" με το Είμαι! Το εξόριστο στον νου εγώ...  
*
Πώς γίνεται να ξεχνούν το καλό την ευεργεσία το θαύμα της αγάπης! Πρώτη φορά μου ξανασυμβαίνει!
Κι άλλη αγάπη! Κι άλλη αγάπη! Ώσπου να πάψει το αίμα! 

Πάντα θέαμα ξένον η προδοσία! 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: