ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

2 Αυγ 2016

Μόνο ως παιδί πετάς!

Τα θαύματα είναι για τους θαυμαστούς!
*
Από τον αγαπημένο Χαλίλ Γκιμπράν 
Να λυπάστε το έθνος που οι σοφοί του έχουν σιωπήσει από χρόνια και οι γενναίοι του άνδρες ακόμη δεν έχουν απογαλακτιστεί!

Να λυπάστε το έθνος που είναι γεμάτο θρησκεία κι άδειο από πνευματικότητα!

Να λυπάστε το έθνος που περιφρονεί το πάθος στ' όνειρό του, κι ωστόσο γίνεται σκλάβος στον ξύπνιο του!

Να λυπάστε το έθνος που δεν υπερηφανεύεται, παρά μόνο μέσα στα δικά του αρχαία μνημεία και δεν ξεσηκώνεται παρά μονάχα όταν ο λαιμός του βρίσκεται ανάμεσα στο σπαθί και στην πέτρα!

Να λυπάστε το έθνος που έχει μια αλεπού για κυβερνήτη, ένα ταχυδακτυλουργό για φιλόσοφο, και έχει μπαλωματήδες και μίμους για καλλιτέχνες!
*
Κάθε ώρα είναι ώρα για παιγνίδι! 
Να ευλογείς τον κόσμο μέσα στον οποίο υπάρχεις! 

Μην ξεχνάς το αποτελεσματικότερο όπλο: την προσευχή! 

Σταθεροί και ασάλευτοι στην ελπίδα μας!

Ελλάδα... Μήτε σχεδιαγράμματα μήτε τίποτα... Μόνο λέξεις...
Οδ. Ελύτης
*
Φως από έναν Ιάπωνα Ορθόδοξο ιερέα
Η Ελλάδα αναφέρεται και γράφεται ως 希臘 στα Ιαπωνικά: το αιώνιο φως της ελπίδας!
"Αγαπητοί μου Έλληνες και Ελληνίδες, αγωνιζόμενοι εν Χριστώ μετά παρρησίας και υπομονής. Η γενναιοδωρία σας είναι τόσο μεγάλη και ανεκτίμητη. Αυτό γνωρίζω πολύ καλά από τη δική μου εμπειρία. Μετά μεγάλης αγάπης και ελεημοσύνης, αποδέχθηκε όχι μόνο εμένα, αλλά και όλους όσους έρχονται σε σας, καλούς η κακούς. Ποτέ δεν παραπονέθηκε ακόμη και όταν κάποιοι ξένοι έκαναν κάτι δυσάρεστο για εσάς. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ξέρετε τι είναι η δικαιοσύνη. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, μας έχετε δώσει το φως.
Η Ελλάδα είναι το φως του κόσμου που αποκαλύπτεται από τον Θεό, το οποίο είναι απόρθητο από κανέναν. Είναι το φως να φωτίσει τον κόσμο και να λάμψει τις ψυχές των ανθρώπων. Αυτό γιατί η Ελλάδα αναφέρεται και γράφεται ως
希臘 στα Ιαπωνικά: το αιώνιο φως της ελπίδος. Το φως αυτό είναι τόσο λαμπρό και φωτεινό, που κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτό!

Αν κάποιος είναι πρόθυμος να το αποδεχθεί και να φωτιστεί από αυτό, το μυαλό και ο νους του, θα ανοίξει και δει τον κόσμο, πραγματικό και αληθινό κόσμο, μπροστά του. Αντίθετα, αν κάποιος είναι απρόθυμος να το αποδεχθεί, θα επιστρέψει στο σκοτάδι, ακόμα και με τα μάτια του ανοιχτά, ακριβώς όπως ο Πλάτων περιγράφει στην παραβολή του σπηλαίου. Εγώ ταπεινώς πιστεύω και θέλω να είμαι ένας από τους φωτισμένους και αφυπνισμένους από την Ελλάδα και την Ορθοδοξία.
Η Ιαπωνία είναι μακριά και η προσευχή μου είναι ταπεινή. Είμαι αμαρτωλός και ανάξιος Θεού δούλος, αλλά όμως δεν έχω καμία αμφιβολία. Η Ελλάδα ζει διότι ο Χριστός, η Παναγία και οι Άγιοι πάντες είναι πάντα μαζί σας. Κύριε και Θεέ μου, Χριστέ, παρακαλώ να αξιώσετε εμένα τον αμαρτωλό και ανάξιο να Σας επικαλούμαι και να πω: «Αναστήτω ο Θεός, και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού, και φυγέτωσαν από προσώπου αυτού οι μισούντες αυτόν. Αμήν».
*
"Ηλικία": η περιστροφή γύρω από τον ήλιο! 
Το πόσα έτη έχεις περιστραφεί όντας στην Γη γύρω από τον Ήλιο! Γνώριζαν προφανώς οι αρχαίοι Έλληνες ότι η Γη γυρίζει γύρω από τον Ήλιο! 
*
Εμπειρία φωτός το ελληνικό καλοκαίρι! 
Η συγχορδίες των τζιτζικιών το καλοκαίρι η πιο ελληνική αίσθηση!

Ας εμπνεόμαστε πάντα να δημιουργούμε ομορφιά εντός, ακόμα και εκεί που δεν φαίνεται! 

Η ομορφιά της Γης, της θάλασσας, του Ουρανού, των λουλουδιών και των δέντρων χάδι καλοσύνης και ευγένειας του θεϊκού Όντος στην ψυχή μας! 

Το γέλιο είναι διαχρονικό η φαντασία δεν έχει ηλικία και τα όνειρα είναι παντοτινά!
Walt Disney

Φυσούσε η μουσική και μ' έσπρωχνε
κομμάτια θάλασσες εδώ - κομμάτια θάλασσες πιο πέρα Οδ. Ελύτης
*


Δεν υπάρχουν σχόλια: