ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

25 Οκτ 2016

Πατέρα, η αγιότητά μου δεν προέρχεται από μένα! Δεν είναι δική μου για να καταστραφεί από την αμαρτία!

Δεν είναι δική μου για να υποφέρει από επίθεση! Οι ψευδαισθήσεις μπορεί να την κρύβουν, αλλά δεν μπορούν να σβήσουν την ακτινοβολία της, ούτε να θαμπώσουν το φως της! Στέκει για πάντα τέλεια και ανέγγιχτη! Μέσα σε αυτήν όλα τα πράγματα θεραπεύονται, διότι παραμένουν έτσι όπως τα δημιούργησες Εσύ! Και εγώ μπορώ να γνωρίσω την αγιότητά μου!. Διότι η Αγιότητα η Ίδια με δημιούργησε, και μπορώ να γνωρίσω την Πηγή μου διότι είναι Θέλημά Σου να γίνεις γνωστός!
Μαθήματα Θαυμάτων 
*
Δεν επιλέγω τίποτα λιγότερο από την ευτυχία!

Ελάτε να βομβαρδίσουμε την Γη με αγάπη!

Κάθε μέρα Γιορτή! Κάθε μέρα γιορτάζω την ζωή μου!
*
Πατέρα μου, ο Χριστός έχει ζητήσει ένα δώρο από μένα, ένα δώρο που το δίνω για να μου δοθεί!
Βοήθησέ με να χρησιμοποιήσω τα μάτια του Χριστού σήμερα, και έτσι να επιτρέψω στην Αγάπη του Αγίου Πνεύματος να ευλογεί όλα τα πράγματα που κοιτάζω σήμερα, έτσι ώστε η γεμάτη συγχώρεση Αγάπη Του να μπορέσει να αναπαυθεί επάνω μου! 
*
Και όμως η παράδοση στον Χριστό-Εαυτό είναι η μόνη ελευθερία! Αυτό που το εγώ απεχθάνεται! 
Στην αλήθεια όλα είναι απλά φυσικά αυτονόητα! 
Ο Χριστός είπε να πεινάς και να διψάς για δικαιοσύνη! Και τότε θα την χορτάσεις! Είναι τόσο ισχυρή η δική σου ανάγκη; 

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: