ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Νοε 2016

Να είσαι αέρας! Όποιος δεν είναι αέρας τον χτυπούν!

Ευφυΐα είναι να μένεις όρθιος όταν σου επιτίθενται! 

Η αλήθεια είναι ότι όλα έχουν την αξία που θα τους δώσει η δική σου αντίληψη! Η αντίληψη σου είναι ανύπαρκτη όταν μεταφράζεις τον κόσμο σε τόσο χαμηλούς ρυθμούς! 

Τα θαύματα γίνονται για να σταματάνε την ανοησία της αντίληψης! Αλλιώς δεν θα ήταν χρήσιμα! 
*
Την σημερινή ημέρα, Πατέρα μου, θα την περάσω μαζί Σου, όπως Εσύ έχεις διαλέξει να είναι όλες οι ημέρες μου!
Αυτό που θα βιώσω δεν σχετίζεται καθόλου με το χρόνο! Η χαρά που έρχεται σε μένα δεν σχετίζεται με μέρες, ούτε με ώρες, γιατί έρχεται από τον Παράδεισο προς το Τέκνο Σου!
Μαθήματα Θαυμάτων 
*
Πέταξε στους ουρανούς του απείρου, προσελκύοντας όλους όσους αγαπούν την ομορφιά προς το πιο Υπέρτατα Όμορφο!
Ο Θεός μάς λέει συνεχώς: «Έχεις μείνει πάρα πολύ καιρό, σαν τον μεταξοσκώληκα, στο κουκούλι των λανθασμένων πεποιθήσεων! Βγες από εκεί πριν έρθει αυτός που θα πάρει το μετάξι, ο Θάνατος! Κόψε τους σπάγκους των αναπαυτικών αγαπημένων συνηθειών που σε κρατούν στη μεταξωτή φυλακή! Αρνήσου να παραμένεις ένα σκουλήκι του λάθους, τυλιγμένο από σκέψεις αδυναμίας! Βγες από το κουκούλι της αυταπάτης! Με πνευματικές προσδοκίες, μεταμορφώσου σ’ έναν φωτεινό μεταξοσκώληκα αιωνιότητας! Διακόσμησε με ήλιους και αστερόσκονη τα πανταχού παρόντα φτερά σου της συνειδητοποίησης του Εαυτού σου!
Παραμαχάνσα Γιογκανάντα 
*
Δεν θα φοβηθώ να κοιτάξω μέσα μου σήμερα!
Μέσα μου βρίσκεται η Αιώνια Αθωότητα, διότι είναι Θέλημα του Θεού να βρίσκεται εκεί στους αιώνες των αιώνων! Εγώ, ο Υιός Του, του οποίου η θέληση είναι χωρίς όρια όπως και η δική Του, δεν γίνεται να θελήσω καμία αλλαγή σε αυτό! Διότι αν αρνηθώ την Θέληση του Πατέρα μου σημαίνει πως αρνούμαι την δική μου! Το να κοιτάζω μέσα μου σημαίνει πως βρίσκω την θέλησή μου έτσι όπως την δημιούργησε ο Θεός, και όπως είναι πραγματικά! Φοβάμαι να κοιτάξω μέσα μου διότι νομίζω πως έφτιαξα μια άλλη θέληση που δεν είναι αληθινή, και εγώ την έκανα πραγματική! Παρόλα αυτά, δεν έχει καμία επίδραση! Μέσα μου βρίσκεται η αγιότητα του Θεού. Μέσα μου βρίσκεται η ανάμνηση Του!
Το βήμα που κάνω σήμερα, Πατέρα μου, είναι η βέβαιη απελευθέρωσή μου από τα άσκοπα όνειρα της αμαρτίας! Ο βωμός Σου είναι γαλήνιος και άσπιλος! Είναι ο ιερός βωμός του Εαυτού μου, κι εκεί βρίσκω την αληθινή μου Ταυτότητα!
Μαθήματα Θαυμάτων
*
2000 χρόνια μετά η ανθρωπότητα σταυρώνει την αγάπη! 
Ο Χριστός ανέστησε έναν νεκρό κόσμο! Με μόνη την αγάπη του! 

Και όμως! Δεν ήταν ο Χριστός που σταυρώθηκε! 

Θα ήταν τόσο μα τόσο απλό να αφεθείς στον Χριστό αντί να περιπλανιέσαι στην κινούμενη άμμο του κόσμου τούτου! Ο Ζων Θεός αποκαλύπτεται εν Μυστηρίω καθώς χαρίζει ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΛΕΟΣ! 
*
Αυτή η στιγμή είναι ο μόνος χρόνος που υπάρχει!
Το μόνο διάστημα στο οποίο μπορώ να σωθώ από το χρόνο, είναι το τώρα! Γιατί αυτή την στιγμή η συγχώρεση έρχεται να με ελευθερώσει! Η γέννηση του Χριστού συμβαίνει ΤΩΡΑ χωρίς παρελθόν ή μέλλον! Εκείνος έχει έρθει να δώσει την τωρινή Του ευλογία στον κόσμο, επαναφέροντάς τον στο άχρονο και στην αγάπη! Και η αγάπη είναι πανταχού παρούσα, εδώ και τώρα!
Μαθήματα Θαυμάτων
*
Πάντα πολλαπλά αλλάζει το παρόν στο μέλλον!
Μπορείς να το φανταστείς ότι ο παρών χρόνος είναι ο χρόνος του μέλλοντος; Αυτό δεν είναι μία θεωρία! Είναι πραγματικότητα! Αν δεν συνδεθεί με την Χριστότητα εντός εδώ και τώρα ο άνθρωπος, όλες οι διαστάσεις του μέλλοντος θα κινηθούν σύμφωνα με την παρούσα του στιγμή! Πώς να βρεθεί στο Χριστικό σημείο; Με την χαρά! Την άγια, άδολη, δοξαστική χαρά! Τον ύμνο της ζωής!

Είμαστε δονητικά όντα!
*
Η ζωή σου μπορεί να αλλάξει κάθε λεπτό!
Στα φτερά σου είναι η δύναμη σου! Πρόσεχε τα φτερά σου! Σε έναν κόσμο χωρίς φτερά! 

Απαθή "άκακα" παθητικά ζωάκια τόσοι και τόσοι ανάμεσα μας! Το ίδιο ακατοίκητοι από τον πυρφόρο σπινθήρα όσο και οι "κακοί"! 
*
Ενεργοποιείστε με κάθε τρόπο την Ζώσα ζωή εντός! Είναι η μόνη απάντηση, η μόνη λύση, η μόνη ίαση, το μόνο δώρο στον εαυτό και τον κόσμο! 

Κοιλάδα θανάτου η Γη με απόντες από την Ζώσα Ζωή κατοίκους! Το ένα δέκατο του πληθυσμού οι άνθρωποι, εν μέσω των ερπετικών φυλών! Και από αυτούς ελάχιστοι ξύπνιοι! Εν Χριστώ! Και όμως αυτοί είναι το αλάτι της Γης και το Φως του κόσμου! Τεράστια η πνευματική ισχύς της Χριστοποιημένης συνείδησης! 
*
Ο αετός δεν πολεμάει το φίδι στο έδαφος! Το σηκώνει ψηλά στον ουρανό και αλλάζει το σημείο της μάχης!
Και τότε αφήνει το φίδι στον ουρανό! Το φίδι δεν έχει σθένος, ούτε δύναμη, ούτε ισορροπία στον αέρα! Είναι άχρηστο, αδύναμο και ευαίσθητο στον αέρα, σε αντίθεση με το έδαφος, όπου είναι δυνατό, έξυπνο και θανατηφόρο! Κάνε τις μάχες σου στην πνευματική σφαίρα μέσω της προσευχής! Και όταν είσαι στην πνευματική σφαίρα, ο Θεός αναλαμβάνει τις μάχες σου! Μην πολεμάς τον εχθρό στην δική του ασφαλή ζώνη! Άλλαξε το σημείο της μάχης όπως ο αετός! Και άφησε τον Θεό να αναλάβει δράση μέσα από την σοβαρότερη προσευχή σου! Να είσαι σίγουρος τότε για μία ΚΑΘΑΡΗ ΝΊΚΗ. Να προσεύχεσαι δίχως τέλος!
Α. Στεφανάκης, μια ευλογημένη ψυχή
*
Ακινδύνου, Ανεμποδίστου, Ελπιδοφόρου! 
Τω Οδυσσεί
Επειδή το αδοκίμαστο και το απ' αλλού φερμένο δεν το αντέχουν οι άνθρωποι! 
Κι είναι νωρίς, μ' ακούς;
Είναι νωρίς στον κόσμο αυτόν αγάπη μου να μιλώ για σένα και για μένα!
Είναι νωρίς δεν έχουν εξημερωθεί τα τέρατα!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: