ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

27 Δεκ 2016

Λοιπόν ας το πάρουμε απόφαση: το καθ’ ομοίωσιν «κατακτάται» μόνο με χάρη!

Η Χριστοποίηση του ανθρώπου! Το τέλος του πόνου! Μας αγάπησε τόσο που μας το χάρισε! Αν Τον ομολογήσουμε! Αν ομολογήσουμε την ΑΓΑΠΗ που γεννιέται κάθε στιγμή!   

Μια ευχή: Να αφήσουμε τον Χριστό να γεννηθεί εντός! Και να συνομιλήσουμε μαζί του! Μόνο η άφατη θεϊκή του γλυκύτητα θα σκουπίσει οριστικά κάθε δάκρυ!

Χριστέ μου κράτα από μένα μόνο ότι ευλογεί τον κόσμο!

"Freedom is just another word for nothing left to lose!" Έτσι ελευθερώνεται το εγώ! Όταν τα χάσει όλα! 

Αυτός που θέλει να είναι καλύτερος από όλους έχει όνομα: Εωσφόρος! 
*
Αυτή την άγια στιγμή την δίνω σε Σένα!
Ας είσαι Εσύ ο υπεύθυνος! Διότι εγώ θέλω να Σε ακολουθώ! Βέβαιος ότι η καθοδήγησή Σου μου δίνει ειρήνη!
Μαθήματα Θαυμάτων

Έχω από παιδί μια εικόνα στα μάτια: το φως σαν όμορφο θαλπωρικό σκέπασμα πάνω από την πολύπαθη Γη!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: