ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

3 Ιαν 2017

Θεέ μου ας γίνει το θέλημα Σου! Ως εν ουρανώ και επί της γης!

Ας είναι αυτή η αδιάλλειπτη προσευχή εντός! 

Μαθητής του Εωσφόρου ο άνθρωπος διαλέγει αντί του "ήμαρτον" την αυτοδικαίωση! 

Στην Κρήτη λέμε μια υπέροχη ευχή: "Ο Θεός να σε βλέπει!"

Όταν ο άνθρωπος Χριστοποιηθεί εξαλείφεται ο θάνατος! 
*
O άνθρωπος είναι Οντότητα συνολική! Πριν τον κλωτσήσει ο Εωσφόρος στην Γη!
Μια γυάλα που έσπασε σε κομμάτια ο Εωσφόρος! Η συγκολλητική ουσία της αποκατάστασης ως ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΣ είναι η Χριστότητα! Δεν έγινε ποτέ τίποτα! Αμήν! 
*
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
Όλη η τέχνη είναι αυτή ακριβώς: Είτε περπατάς είτε κάθεσαι, είτε στέκεσαι, είτε εργάζεσαι, είτε βρίσκεσαι στην εκκλησία, άσε την προσευχή αυτή να γλιστρήσει από τα χείλη σου: Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με! Με την προσευχή αυτή στην καρδιά σου θα βρεις εσωτερική ειρήνη και γαλήνη σώματος και ψυχής ( Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ) Η ευχή του Ιησού είναι εργασία κοινή των αγγέλων και των ανθρώπων! Με την προσευχή αυτή οι άνθρωποι πλησιάζουν σύντομα την ζωή των αγγέλων!
απο Lena Baxe
*
Ο Θεϊκός Εαυτός
Δεν είμαι ούτε αρσενικού ούτε θηλυκού ούτε ουδέτερου γένους! Ούτε αντικείμενο αντίληψης ούτε φαντασίωση!  Δεν έχω ούτε γκουρού ούτε διδασκαλία, ούτε χαρακτηριστικά ούτε δράση! Γνώριζε ότι είμαι από την φύση μου αγνός και χωρίς σώμα όπως ο ομογενής ουρανός! Είμαι το Απόλυτο Ένα, που είναι ελεύθερο από την αίσθηση εκείνου που διαπερνά και εκείνου που διαπερνάται! Είμαι χωρίς αρχή, μέση και τέλος! Δεν είμαι ποτέ σε δεσμά! Από την φύση μου είμαι αγνός και τέλειος! Η γνώση του Εαυτού δεν εξαρτάται από την λογική, ούτε από οτιδήποτε στο χώρο και χρόνο! Είμαι από την φύση
μου η απόλυτη Συνείδηση!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: