ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Μαρ 2017

Πόσο πιο πολύ να μεταμφιεστεί σε άνθρωπο ο από αλλού φερμένος για να μην θίξει το εγώ σου!

Τόλμησε να ανοίξεις τα κλεισμένα δωμάτια! Στο τελευταίο είναι η πόρτα της απελευθέρωσης! 

Όσο θέλεις να έχεις τον έλεγχο, τόσο θα νιώθεις προδομένα δίκια! "Άσ' όλα και ακολούθησε με" είπε ο Χριστός! Να ακολουθήσεις τι; Τον αληθινό Εαυτό!

Τραγική η αυτοδέσμευση στο μικρό τοπίο! 
*
Εκατό φορές την ημέρα υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι η εξωτερική και η εσωτερική μου ζωή εξαρτάται από τον κόπο άλλων ανθρώπων, ζωντανών και νεκρών!
Kαι ότι πρέπει να πασχίζω να ανταποδώσω, όσο το δυνατόν περισσότερα απ’ όσα έχω λάβει και συνεχίζω να λαμβάνω!
Albert Einstein

Τότε τανκς τώρα banks!
*
Πώς να ευλογηθεί η μέρα σου χωρίς επίκληση του Θεού! 
Ενέργεια σου δίνει μόνο η σύνδεση σου με την πηγή της ενέργειας, η σύνδεση σου τον Θεό!

Όπως αυτός που χορηγεί από την ίδια του την ουσία όλο το εγκόσμιο φως λέγεται Ήλιος, έτσι και αυτός που χορηγεί από την ίδια του την ουσία την Αλήθεια, λέγεται Απόλλων!
Πρόκλος

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: