ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

7 Ιουν 2017

Προορισμός στο Πνευματοσκάφος του Χριστού η αιωνιότητα!

Η αλήθεια δεν μερίζεται! Ή την δέχεσαι αυτούσια ή την απορρίπτεις! "Εγώ είμαι η αλήθεια!" είπε ο Χριστός! 

Πνευματική υγεία -η μόνη!- είναι να γνωρίζεις την ταυτότητα σου! Ποιος είσαι! 

Τι σημασία έχει αν σε "βλέπουν" οι άνθρωποι όταν σε βλέπει ο Θεός! Σε γνωρίζουν αυτοί που πρέπει!
*** 
Τόσος δρόμος ως την απλότητα! Τέτοιο Ταξίδι! Ως την ελευθερία! 
Περνάνε όντα από την γη που απλά αφήνουν τα άγια τους Δώρα για να την ευεργετούν στους αιώνες! Σε σιωπή και αφάνεια! Είναι οι Λαμπεροί του Ουρανού! 

Σε ένα μοναστήρι της Κρήτης πριν από χρόνια μου είπε μια γερόντισσα αγράμματη: "Παιδί μου τόσα κάνει ο άνθρωπος για το σώμα του! Ας κάνει κάτι και για την ψυχή του!" Αφοπλιστικό;
 *
Αλήθεια, αγαπημένοι μου, η ζωή είναι κάτι πολύ σοβαρό για να την ζούμε απερίσκεπτα! Σοφία, σεβασμός, αγάπη! 
Ακολούθησε το όνειρο σου!

Μην σκέφτεσαι έξω από το «κουτί»! Να σκέφτεσαι σαν να μην υπάρχει κουτί!
*
Η ασθένεια είναι μια μέθοδος που συλλαμβάνεται μέσα στην τρέλα γιατί τοποθετεί του Θεού τον Υιό στον θρόνο του Πατέρα του!
Ο Θεός φαίνεται σαν κάτι εξωτερικό, άγριος και δυνατός, πρόθυμος να κρατήσει όλη την δύναμη για τον Εαυτό Toυ! Μόνο με τον θάνατο Του μπορεί Αυτός να κατακτηθεί από τον Υιό του!

Η ασθένεια είναι επιλογή, είναι μία απόφαση! Είναι η επιλογή της αδυναμίας με την λανθασμένη πεποίθηση ότι αυτό είναι δύναμη! Όταν αυτό συμβαίνει, η πραγματική δύναμη φαίνεται σαν απειλή και η υγεία σαν κίνδυνος!

Η θεραπεία εκπληρώνεται την στιγμή που ο πάσχων δεν βλέπει πια καμία αξία στον πόνο! 

Η θεραπεία περιλαμβάνει την κατανόηση τού τι εξυπηρετεί η ψευδαίσθηση της ασθένειας! Η θεραπεία είναι αδύνατη χωρίς αυτήν!

***

Δεν υπάρχουν σχόλια: