ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

12 Δεκ 2017

Η σχέση Δασκάλου-μαθητή δεν διαρκεί μόνο στην παρούσα ζωή, αλλά μέχρι την τελική απελευθέρωση! Όταν ο μαθητής πεθαίνει, τον συνοδεύει στον αστρικό κόσμο…

Έρχομαι να σας πω γι’ Αυτόν,
και τον τρόπο να Τον κλείσετε στην αγκαλιά σας
και για την πειθαρχία που φέρνει την χάρη Του!

Εσείς που μου ζητήσατε
να σας οδηγήσω στον Αγαπημένο μου
σας προειδοποιώ με τον νου μου που μιλά σιωπηλά
ή σας μιλώ μέσω μιας ευγενικής σημαντικής ματιάς
ή σας ψιθυρίζω μέσω της αγάπης μου,
ή σας μεταπείθω όταν ξεστρατίζετε μακριά απ’ Αυτόν!

Όταν όμως θα είμαι μόνο μια ανάμνηση, ή μια νοητική εικόνα, ή μια φωνή που μιλά σιωπηλά,
όταν κανένα γήινο κάλεσμα δεν θα αποκαλύψει ποτέ
πού βρίσκομαι στο απροσμέτρητο διάστημα,
όταν καμία ρηχή ικεσία, ούτε στεντόρια διαταγή της θέλησης
θα φέρει από μένα απάντηση,
θα χαμογελώ στον νου σας όταν κάνετε το σωστό!

Κι όταν κάνετε λάθος θα κλαίω
αμυδρά κρυφοκοιτώντας σας στο σκοτάδι
και ίσως κλάψω μέσα από τα μάτια σας!
Και θα σας ψιθυρίζω μέσω της συνείδησής σας
και θα σας μιλώ λογικά μέσω της λογικής σας
και θα αγαπώ τους πάντες μέσω της αγάπης σας!

Όταν δεν θα μπορείτε πλέον να μου μιλάτε,
Να διαβάζετε τους Ψίθυρους από την Αιωνιότητα!
Μέσω αυτών θα σας μιλώ αιώνια!
Χωρίς να το ξέρετε, θα περπατώ δίπλα σας
Και θα σας περιφρουρώ με αόρατα χέρια!

Και μόλις γνωρίσετε τον Αγαπημένο μου
και ακούσετε την φωνή Του στην σιωπή,
θα με γνωρίσετε ξανά πιο απτά απ’ όσο με ξέρατε σ’ αυτό το γήινο πεδίο!

Και ωστόσο, όταν είμαι μόνο ένα όνειρο για σας,
θα έρχομαι να σας θυμίζω ότι κι εσείς δεν είστε τίποτα
παρά ένα όνειρο του Ουράνιου Αγαπημένου μου! Και όταν γνωρίσετε ότι είστε ένα όνειρο, όπως γνωρίζω τώρα,
θα είμαστε πάντα ξύπνιοι σ’ Αυτόν!
Παραμαχάνσα Γιογκανάντα
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: